DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Bare sånn for å gi et par av de her bedre viter unga som uttaler seg om hvordan alt kunne gått bedre! Det jeg takker meg selv for er at jeg IKKE hadde 3 giret! da vet jeg at jeg bare hadde kjørt mye fortere. Kjørte kun 4 og 5 giret, og 4 begynte ikke å spinne før man faktisk var over en fart av 110-120. JEG SNURRET IKKE!! fordi jeg slapp gassen! som jævli mange prøver å påstå! jeg slapp gassen da jeg skjønte at det gikk til helvete og begynte in bremsinga! Jeg overstyrte bilen litt for mye i forhold til svingen og du kan også se på filmen at jeg låser rattet mitt helt til høyre , og fortsatt har rotasjon til venstre! DA ga jeg meg med en gang og begynte å bremse inn for nødlanding! Dette skjedde som følger av at jeg TRODDE svingen var krappere og jeg la den opp.. Shit happens, for min del var ikke dette verdens undergang for meg selv om mange her prøver desperat å slenge ut en diss eller 2.. lykke jenter, jeg er mer herdet enn som så.. ikke glem at de er JEG som var skolens bully! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hvordan gikk det med bilen da? ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Bilen endte ned i en Kort men bratt "kanal" og smalt ganske godt i fronten. Alt det er rettet og fiksa på, men ettersom jeg absolutt skulle bredde den jævla bilen og alt dette hadde dårlig passform, så tokk ting tid og jeg var dritt lei og ga faen i bilen i grunn! sto urørt i 7mnd;) nå er det på tide at den blir klar til jula, er jo trosalt snø her oppe;!) ah ah Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Haha.. tror det kun er Rdl som knuser en bil, og så bygger den oppigjen enda råere for sikkert å knuse den igjen! Er vel som dere sier.. : ReSpECTa!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Det er ikke riktig smart, uansett hvordan en ser på det.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Haha.. tror det kun er Rdl som knuser en bil, og så bygger den oppigjen enda råere for sikkert å knuse den igjen! Er vel som dere sier.. : ReSpECTa!:D du mener RE5PECPA ? ;) ha ha! Faen heller mann! er jo Trackday i januar på hebbes! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Det er ikke riktig smart, uansett hvordan en ser på det.. Tjah, spørs jo hvordan man ser på det frøken;) jeg ser på det med skeive blikk! ergo blir det riktig in the real life;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 hehe, alltid kos og se en som fortsetter og fortsetter :D Ligger snøen kram og fin der oppe nå? Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Simen, seff fortsetter man, men de fleste som kjenner meg har lært til nå at selv om jeg prøver noe for førstegang så er det ikke om å prøve seg sakte men sikkert! her lærer man på den harde måten! Fart og g-krefter er det som setter en på plass;) ah ah ! nja, meste har smelta! var i hadelandsåsen første snønatta med forden.. men det var alt mulig enn kult! For glatte hjul til å leke med og 4.000kg stopper ikke på de første 40m heller.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 hehe :) Skjønner, slet litt selv med 1400 kg så, hvor mye ga du for impreza'n forresten? Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 200.000. påkostet ca 70.000kr nå Problemet er at 365hk og 1120 NM skyter fart med 4x4! men det stopper faen ikke like imponerende! Jeg fant ut at dekka mine funker bra på frossen snø piggete is.. men nysnø er mareritt! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Den Preza-videoen er fortsatt like kul. Klarer ikke å avgjøre om den blir kulere eller de-kula av at du smeller bilen men :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Den Preza-videoen er fortsatt like kul. Klarer ikke å avgjøre om den blir kulere eller de-kula av at du smeller bilen men :D Eirik Personlig liker jeg komentarene " Der har vi'n! " :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 haha.. for meg var jo dette helt komisk for han soppen som satt på med meg bak ba jeg ta på seg belte sånn.. i tilfelle det smalt! da titta dem rart på meg med skeivt blikk... og ble litt usikkre;) SOM REGELpleier det å gå fint når jeg er ute å herjer til siste vers, men ei denne gang;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg