Gå til innhold

RDL kræsj på snøen

Ranger emnet

k1mzor

Anbefalte innlegg

Bare sånn for å gi et par av de her bedre viter unga som uttaler seg om hvordan alt kunne gått bedre!

Det jeg takker meg selv for er at jeg IKKE hadde 3 giret! da vet jeg at jeg bare hadde kjørt mye fortere.

Kjørte kun 4 og 5 giret, og 4 begynte ikke å spinne før man faktisk var over en fart av 110-120.

JEG SNURRET IKKE!! fordi jeg slapp gassen! som jævli mange prøver å påstå! jeg slapp gassen da jeg skjønte at det gikk til helvete og begynte in bremsinga!

Jeg overstyrte bilen litt for mye i forhold til svingen og du kan også se på filmen at jeg låser rattet mitt helt til høyre , og fortsatt har rotasjon til venstre! DA ga jeg meg med en gang og begynte å bremse inn for nødlanding!

Dette skjedde som følger av at jeg TRODDE svingen var krappere og jeg la den opp.. Shit happens, for min del var ikke dette verdens undergang for meg

selv om mange her prøver desperat å slenge ut en diss eller 2.. lykke jenter, jeg er mer herdet enn som så.. ikke glem at de er JEG som var skolens bully!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen endte ned i en Kort men bratt "kanal" og smalt ganske godt i fronten. Alt det er rettet og fiksa på, men ettersom jeg absolutt skulle bredde den jævla bilen og alt dette hadde dårlig passform, så tokk ting tid og jeg var dritt lei og ga faen i bilen i grunn! sto urørt i 7mnd;) nå er det på tide at den blir klar til jula, er jo trosalt snø her oppe;!) ah ah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. tror det kun er Rdl som knuser en bil, og så bygger den oppigjen enda råere for sikkert å knuse den igjen!

Er vel som dere sier.. : ReSpECTa!:D

du mener RE5PECPA ? ;) ha ha!

Faen heller mann! er jo Trackday i januar på hebbes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen, seff fortsetter man, men de fleste som kjenner meg har lært til nå at selv om jeg prøver noe for førstegang så er det ikke om å prøve seg sakte men sikkert! her lærer man på den harde måten! Fart og g-krefter er det som setter en på plass;) ah ah !

nja, meste har smelta! var i hadelandsåsen første snønatta med forden.. men det var alt mulig enn kult! For glatte hjul til å leke med og 4.000kg stopper ikke på de første 40m heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Preza-videoen er fortsatt like kul. Klarer ikke å avgjøre om den blir kulere eller de-kula av at du smeller bilen men :D

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. for meg var jo dette helt komisk for han soppen som satt på med meg bak ba jeg ta på seg belte sånn.. i tilfelle det smalt!

da titta dem rart på meg med skeivt blikk... og ble litt usikkre;) SOM REGELpleier det å gå fint når jeg er ute å herjer til siste vers, men ei denne gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider