Gå til innhold

RDL kræsj på snøen

Ranger emnet

k1mzor

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blingsa jeg helt når det så ut som det var slutt på måkinga rett ved en kommune-(eller fylkes)grense? :D

Yepp! der var det for mye snø å kjøre fort på. bilen seiler og fylles opp med snø i hjulbuer og front.

Men fortsetter du fremover er det enda 1mil ca med ubebodd vei og bare skau. der er det mye sletter og lange slake svinger du kan kan holde 140 + på det går FORT på den siden der.

Vi har en eneste kul på bane om du kjører fort nokk så får du hjul løft, og dette er i en sving, du må lissom legge opp bilen med litt skren for å komme sidelengs over kulen. feilberegning der og du åker til skogs!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp! der var det for mye snø å kjøre fort på. bilen seiler og fylles opp med snø i hjulbuer og front.

Men fortsetter du fremover er det enda 1mil ca med ubebodd vei og bare skau. der er det mye sletter og lange slake svinger du kan kan holde 140 + på det går FORT på den siden der.

Vi har en eneste kul på bane om du kjører fort nokk så får du hjul løft, og dette er i en sving, du må lissom legge opp bilen med litt skren for å komme sidelengs over kulen. feilberegning der og du åker til skogs!

Er dete innover finnskogen eller noe i den dur?

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare deg den, kanskje du har rett. kanskje ei

Grunnen til at jeg blir banna er vel heller fordi jeg ikke gidder å legge meg på rygg for janteloven og "ingen skal bli bedre enn meg" type holdning!

jeg sier det jeg mener, hvorfor mener folk at det er greit å komentere positivt om alt i verden OM de selv synes det er greit å høre, men så fort man er uenig i en sak skal man holde kjeft og ro det unna!?

Jo flere som holder kjeft og jatter med at det er greit at UBERfeite kjerringer går rundt i tights, destor værre blir det å ferdes på gata her til lands! Men det har man seff ikke lov til å si, for man sårer noen og de blir deppa osv.. så slemt.. så slemt..

i could NOT care less!

Kan godt hende jeg tar feil, korriger gjerne.

Skjønner godt at du ikke vil jatte med, er helt enig der.

Men jeg trur en god del av oss velger heller å la være å svare enn å skrive hva vi mener.

Jeg svarer ofte mot noen der jeg ser at unnskyldige blir totalt overkjørt av kommentarer, ellers lar jeg være.

Tenk så slitsomt det ville være å gå mot strømmen dag og natt?

Jeg går heller rundt den og kjører på videre med gøyere ting:)

Det er akkurat her du velger å kjempe en uendelig kamp.

1. Der vil alltid være folk som elsker å fyre på internett.

2. Noen elsker å mene det motsatte bare for å mene det.

3. 50% av de er under 18 år.

Det er klart at du blir lagt merke til når alle under de 3 punktene er ute etter deg, du er rett og slett ferskt kjøtt:)

Så, det blir 1 mot 2000forumbrukere. Statistikken viser at du tar feil, selv om det kanskje ikke er tilfelle.

Jeg vet ikke om jeg fikk fram poenget mitt men jeg prøvde!

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe joda robert satser alltid.

menne.. joda du fikk frem poenget ditt.. men du glemte et;)

.4 Robert doesnt give a shit about your opinion;)

jeg mener ikkeno spesifikt med det jeg sier bare liker å uttale meg. og morsomme er jo hvordan folk fyrer seg opp værre enn verst;)

Alle må davel klare å tåle litt verbal voldtekt en gang i blandt;) jeg personlig klarer ikke å bli sur om noen skulle slengt en komentar, jeg bare svarer dobbelt tilbake lissom:)

Biring har et par morsomme komentarer han også;) liker stilen hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

impreza er vel noe av det grommeste du får som vinterbil.. en av ytterst få gromme japser..

kunne faktisk tenkt meg en sjøl.

For all del! en grom RA utgave eller 22b men Ikke en gt!

Du har ikke justerbar senterdiff, eller sperre bak. i tilleg er bilen ALTFOR myk!

Skal Classic karroseriet bli bra MÅ du voldta det med veltebur og avstivninger i hue å ræva! Sies at 2002mod karossen er teoretisk sett 300ganger stivere enn 2000mod:)

men classicen er uten tvil det peneste karosseriet spesielt fra 97 og oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaha.. se der ja.

Du fikk lasta den ned da den var på serveren min?...

Gleder meg til den blir ferdig igjen nå så skal den skrotes enda værre;!)

23102008277.jpg1

30102008365.jpg1

30102008366.jpg1

Kanskje det, jeg lasta hvertfall den ned når du la ut filmen mener jeg å huske :)

e28 "m535"

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bilde av RDL som krasjer bilen sin i lastebil da?

Oh jasså?... Oppdater meg...

Mener å huske jeg måtte dra og kjøpe nye lys til en gammal scania i uka som var Robert ;)

Klarer vel ikke snike deg unna at du kjørte på en bil som stod stille og kranet ? Hehe..

KLEM!

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vailent det stemmer det! Men i følge kjetil hadde jo 10 høns blitt til en hel landsby med kræsj uten like og det var ikke måte på! Ja jeg var innesperret og da jeg skulle rund den lastebilen på jobben skled bakhjulet mitt ned fra den lille steinkanten og jeg lente meg intil lastebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider