Gå til innhold

RDL kræsj på snøen

Ranger emnet

k1mzor

Anbefalte innlegg

Han sliter litt med å holde en voksen tone vil jeg påpeke.

Kan virke morro til tider, men blir ufattelig barnslig og travelt i lengda:)

Samme som å høre noen drive å hyle "me me me!! me !!!" i et hjørne hver gang en diskusjon kommer opp:)

HM.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare deg den, kanskje du har rett. kanskje ei

Grunnen til at jeg blir banna er vel heller fordi jeg ikke gidder å legge meg på rygg for janteloven og "ingen skal bli bedre enn meg" type holdning!

jeg sier det jeg mener, hvorfor mener folk at det er greit å komentere positivt om alt i verden OM de selv synes det er greit å høre, men så fort man er uenig i en sak skal man holde kjeft og ro det unna!?

Jo flere som holder kjeft og jatter med at det er greit at UBERfeite kjerringer går rundt i tights, destor værre blir det å ferdes på gata her til lands! Men det har man seff ikke lov til å si, for man sårer noen og de blir deppa osv.. så slemt.. så slemt..

i could NOT care less!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet eller har filmen der rdl kjører med subaruen på vinterføre og kræsjer? Hadde vært flott om noen kunne uploada eller sendt link :)

Mårn! Det videoklippet har jeg faktisk på pcen her.. Husker at jeg hadde lasta det opp et sted men aner ikke hvor..

Uansett har jeg ikke plass no sted å sette den ettersom det er ganske tung råmateriale film på 10min.

Dette var da vi kjørte første turen på snø med girkasse ras. Mrk. 1.4 og 5gir til bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rapidshare? hehe, er vel ikke større enn 200mb? Ellers tar det jo ikke så lang tid å konvertere :P

den er ca 1.4Gig;) får ikke konvertert en dritt ettersom jeg sliter med prosesoren om dagen . Ikke får jeg redigert en dritt heller! jeg VET den er no sted på nett! men hvor aner jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider