DRFT-R Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Han sliter litt med å holde en voksen tone vil jeg påpeke.Kan virke morro til tider, men blir ufattelig barnslig og travelt i lengda:) Samme som å høre noen drive å hyle "me me me!! me !!!" i et hjørne hver gang en diskusjon kommer opp:) HM.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare deg den, kanskje du har rett. kanskje ei Grunnen til at jeg blir banna er vel heller fordi jeg ikke gidder å legge meg på rygg for janteloven og "ingen skal bli bedre enn meg" type holdning! jeg sier det jeg mener, hvorfor mener folk at det er greit å komentere positivt om alt i verden OM de selv synes det er greit å høre, men så fort man er uenig i en sak skal man holde kjeft og ro det unna!? Jo flere som holder kjeft og jatter med at det er greit at UBERfeite kjerringer går rundt i tights, destor værre blir det å ferdes på gata her til lands! Men det har man seff ikke lov til å si, for man sårer noen og de blir deppa osv.. så slemt.. så slemt.. i could NOT care less! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Noen som vet eller har filmen der rdl kjører med subaruen på vinterføre og kræsjer? Hadde vært flott om noen kunne uploada eller sendt link :) Mårn! Det videoklippet har jeg faktisk på pcen her.. Husker at jeg hadde lasta det opp et sted men aner ikke hvor.. Uansett har jeg ikke plass no sted å sette den ettersom det er ganske tung råmateriale film på 10min. Dette var da vi kjørte første turen på snø med girkasse ras. Mrk. 1.4 og 5gir til bruk Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 rapidshare? hehe, er vel ikke større enn 200mb? Ellers tar det jo ikke så lang tid å konvertere :P Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 rapidshare? hehe, er vel ikke større enn 200mb? Ellers tar det jo ikke så lang tid å konvertere :P den er ca 1.4Gig;) får ikke konvertert en dritt ettersom jeg sliter med prosesoren om dagen . Ikke får jeg redigert en dritt heller! jeg VET den er no sted på nett! men hvor aner jeg ikke! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Sjekka også på serveren min, og der har jeg kun denne.. så jeg tror den er sletta fra nett desverre! http://www.sperra.no/s14uphill.wmv Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Hmm, ja får håpe den dukker opp en gang. :) Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Jeg har faktisk hele, hvis det er den som er 8min lang? kan vel "slenge" den opp på youtube Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Når vi likegodt er inne på filmene til Rdl, litt ot men shitso.. Hva er dette med denne campingvognen som lå eller ligger på youtube? Ny video på gang?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Bare sleng den opp.. Kan gjerne merke den med navnet hannes, så får vi håpe lovens lange arm kommer over den :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Bare sleng den opp.. Kan gjerne merke den med navnet hannes, så får vi håpe lovens lange arm kommer over den :D Store ord fra en fotgjenger gitt.... ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Store ord fra en fotgjenger gitt.... ;) Hehe, hadde du kjent hele historien så hadde du ikke sagt det på den måten. Mast ikke lappen pga politi eller SVV men pga kjøreskolen ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Fint om du kunne lasta den opp med muligheter for nedlastning og :) Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Turbotassen, ta å stell deg i kø du pysa Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Here ya go Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 haaha.. se der ja. Du fikk lasta den ned da den var på serveren min?... Gleder meg til den blir ferdig igjen nå så skal den skrotes enda værre;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg