Elanzer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 er det muleg å bygge om en vanleg jetta GL 1.8 90hk til en syncro ? tenker da å ta det meste fra en golf syncro, viss det er muleg, kom det overhode en jetta syncro ? hadde jo våre konge med en jetta contry, jetta synco eller noe da :D hadde nok våre kulest med en jetta contry Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 meiner på jeg har sett orginale jetta syncroer... tror det hadde vert mye kulere å bygget en rallye jetta:) hadde kunnet blitt ganske spes det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 fins syncrojetta ja, trur dei er berre 4dørs. Bygge om til syncro? Tja, må jo sveise over golvet fra ein syncro da. så går resten greit..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by ottar Tja, må jo sveise over golvet fra ein syncro da. så går resten greit..... Sveise over hele gulvet er jo ikke såååå greit da, men alt går. Dubsport bygde jo om sin 2d 1,8T Golf II til Syncro. Tok en stykk Rallye og borret vekk alle punktsveiser, og samme operasjon med Golfen. Så var det "bare å flytte over" Dødssynd å gjøre slikt med en rallye spør du meg. Jetta Syncro med G60 stålfelger, Yoko A048 og en 320-350 hk 1,8T hadde jo vært den ultimate sleeperen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Jeg prøvekjørte en Jetta GT Syncro i Sogndal for et par år siden..., og eieren skulle ha 35000,- for den da. Det som var litt synd var at det var ikke mørkt sportsinteriør eller mørkt taktrekk som det skal være på en GT. Det var heller ikke 112HK motor som det skal være i GT. Det var bare vanlig kjedelig CL-interiør i den. Sjekket opp litt ang. tidligere EU-kontroll, og da viste det seg at bilen hadde gått rundt 240000 2 år FØR jeg så på den. Telleren sto på 190000... Svindler... Ble ikke no handel der gitt. :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenre Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 er det muleg å bygge om en vanleg jetta GL 1.8 90hk til en syncro ? tenker da å ta det meste fra en golf syncro, viss det er muleg, kom det overhode en jetta syncro ? hadde jo våre konge med en jetta contry, jetta synco eller noe da :D hadde nok våre kulest med en jetta contry Hei:) Har en `91 jetta syncro. før jul satte jeg i en 2l gti fra en golf3. morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg