Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for min 98-modell? **Nå med bilder!**

Ranger emnet

Blondie_88

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor selge da? :)

Vurderer å selge min Passat 98- modell.. Men, lurer på hvor mye som er rimelig å ta for den, og evt. hvor mye jeg KAN få for den?

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er jævlig god bil å kjøre. Men det er også veldig mye fillefeil med de, og det trekker prisene ned, selv om din er i fin stand.

40-50.000kr er den nok verdt, men den er så gammel og gått så langt, at feilene står nok å venter på løpende bånd :)

Har selv en Passat 1.8T sedan 99modell. 175000km. Hadde noen bydd meg 60000kr for den.. da hadde ejg fått problemer med å ikke selge :P. Problemet er bare å finne en like god bil å kjøre til den prisen da...

Passat er litt som ford mondeo, Gode biler å kjøre, men et helvette å eie :P. (nyere modell er gode modeller ifra begge fabrikater).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passat er litt som ford mondeo, Gode biler å kjøre, men et helvette å eie :P. (nyere modell er gode modeller ifra begge fabrikater).

Jeg vil påstå at passat ikke er noe mer plaget enn andre biler i den prisklassen/årsmodellen. Man har den typiske feilen med forstillinga og på tilfeldige Vw modeller kan man få problemer med det elektriske, men vis meg den bilen i samme prisklasse som ikke har noen som helst typiske feil, så skal jeg vise deg en bil som "alle" hadde kjøpt!!

Man vil alltid ha reparasjoner på en bil uansett merke og modell, så det er litt for lett å si at den er "et helvete å eie"....

Mercedes Benz hadde jo enorme rustproblemer på sin 210 modell, men har alikevel status som en av verdens beste bilmerker! Bil er en utgiftspost uansett hvordan man ser på det! Skal man ha bil fra A til B så bryr man seg ikke om merke og utseende, men er man bilentusiast og kjøper bil med hjertet og ikke BARE med hjernen (:bok:) så velger man en bil man brenner for og tar utgiftene som de kommer! En Bmw entusiast vil forsvare alle evt feil en Bmw måtte ha, og det samme med Vw og Audi osv..

Skal du ha en evighetsmaskin som det aldri er feil med så må du bygge`n sjøl!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider