MMORE Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei! Lurer på hvilket trykk jeg skal ha i dekkene. Nokian RSI på en Toyota auris. Max psi = 51 som ca 3,5 bar. Synes det var mye. Noen som vet? Tusen takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Dette mener jeg står i B-stolpen på bilen din. Ved førerdøren din skal det være et klistermerke med info om hvilket dekktrykk du skal ha. Jeg anbefaler at du pumper inn 0,2 bar mer enn det som står, da luften du pumper inn er varmere enn den kalde temperaturen ute. Luft komprimerer under kald temperatur, og trykket synker. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei! Lurer på hvilket trykk jeg skal ha i dekkene. Nokian RSI på en Toyota auris. Max psi = 51 som ca 3,5 bar. Synes det var mye. Noen som vet? Tusen takk for svar. Maks er maks av hva dekket kan ha. Auris har ca 28PSI som normalt. vinterdekk kan du da godt ha 29 - 30 PSI Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Det er kanskje greit å nevne hvilken dimensjon det er på dekkene også. Litt lettere å finne rett lufttrykk da. Hvis det er en normal dimensjon er 2,1-2,3 vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg