ElCamino Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 noken som veit om sider med kule/fine ventildeksel til en chevy smallblock?Skal vere på en motown 440 ci. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by ElCamino noken som veit om sider med kule/fine ventildeksel til en chevy smallblock?Skal vere på en motown 440 ci. Noen dyre tøffe her :) http://www.billetspecialties.com Edit: Var ikke dyre allikavel de :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Har stor sans for sheet-metal ventil kåper jeg.... Fant disse på summit Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Her er mine Edelbrock Elite series ventil deksler. Ganske vanlige, men jeg synes de matcher TPI plenumet bra. Beklager de skralle bildene - trodde jeg hadde noen andre, men fant dem ikke i farta. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Klikk her Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg