AnorthoX Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Heisann. jeg kjøpte meg en Kicker ZX2500.1 og en 12" 3000w pioneer (TS-W3001D4) for en stund tilbake. Og dette har jeg forsøkt og spille "inn". I det siste har jeg begynt og skru litt opp ;) Og det lukter skikkelig svidd... Kickeren er oppgidd til 2700 eller noe i maks effekt, og pioneeren skal tåle 3000w maks? Noen som har noe erfaringer med de subbene, og om at det kanskje går og straffe det hardt selvom det lukter svidd? Har ikke hatt så mye og gjøre med så "bøst" anlegg i bil før.. Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 den pioneersubben er oppgitt til å tåle 1000w rms er det vel... og det skal ikke mer til en litt feiljustering av forsterkeren før det lukter... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 hmm.. så vist jeg får noen til og justere den for meg så burde det gå bra med andre ord? :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 hehe svidd ja, husker subben til en kamerat, den luktet ganske godt, hos han hadde spolene blitt så varme at de ble svidd og til slutt ubrukelige. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPL < 3 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 en kamerat av meg hadde akkurat denne subben, og den begynte også helt plutselig å lukte brent, noe sinnsykt mye også, her var da spolene brent, og ikke noe å ha. Dette skjedde pga for stor forsterker, er nok redd du har gjort noe av det samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Det skjer ikke fordi forsterkeren er for stor, det er faktisk lettere å få til med for liten forsterker.... Men har mann dritt i ørene,så skjer det før eller siden uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg