Gå til innhold

Tips til ny CD-spelar i bil med USB/minnekort?

Ranger emnet

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg er møkkalei oppskrapte CD-er på 700MB i bilen og har no lyst på noko nytt. Resten av anlegget blir det same.

Har i dag:

CD-spelar: DEH-P5600MP

Forsterker: Dynabel BF(eit eller anna) 4-kanaler

Subwoofer: Peerless 12"

Komponentsett: Peerless 6" og Tweeter

Eg er på jakt etter ein spelar som står i stil til resten, det er ikkje noko dyrt anlegg, så eg har ikkje behov for å legge alt for mykje ned i det. Om det finnes spelarar med minnekortstøtte for SDHC hadde det vore det beste, eg må ha nokre GB på brikkene. Ein spelar med USB og minnepinne eg kan putte SDHC-kort i er sjølvsagt eit alternativ, men vil helst ikkje ha for mykje greier ståande ut av spelaren.

Har ikkje lyst på ein eg må kople Mp3-spelar til, vil kunne styre det via spelaren.

Det seier seg kanskje sjølv, men eg må ha linjeutgang på frontsettet og subwooferen til forsterkaren.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bur på vestlandet gitt, skal eg kjøpe i butikk blir det Haugesund, eventuelt Bergen, men internett funker det.

Hadde mest lyst på ein spelar med minnekortinngang, men om dei har USB-inngang på baksida bør det ikkje være noko problem å kople til ein minnekortlesar som tar SDHC med USB der. Ute av øye ute av sinn.

Nokon som har erfaring med dette? Sidan eg har Pioneer frå før av frister det sjølvsagt å kjøpe det igjen.

Skal sjekke litt rundt.

Pioneer DEH-P7000UB ser bra ut. 3 linjeutganger, USB, bra design, fjernkontroll.

Las ein plass at den skifter farge automatisk, er dette tilfelle? Kan ein i så fall slå av den funksjonen?

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer DEH-P7000UB ser bra ut. 3 linjeutganger, USB, bra design, fjernkontroll.

Las ein plass at den skifter farge automatisk, er dette tilfelle? Kan ein i så fall slå av den funksjonen?

dette er en kjempe spiller, har denne selv, kan annbefales! :)

Dette med at den skifter farge gjorde ikkje min når eg fikk den ihvertfall, og har ikke rota så mye med slike innstillinger enda, men siden den ikke er på hos meg, så kan du nok slå den av ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider