mills_kaviar Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hei, jeg har en volvo v40 fra høsten 1999, som jeg er veldig fornøyd med, men jeg synes den er litt slingrete i opphenget, så hvis jeg svinger litt fort frem og tilbake så føles det ut som den sklir fra side til side. serlig når jeg byttet til vinterdekka conticiking 5 med dimmensjon 195/65 15 da ble det helt ille, akkurat som bilen flyter kortover. var ikke så ille på sommerdekka som er aurora 205/50 16, men litt ubehagelig da også. hva kan dette være? tenkte på slitte foringer... Eller skal det være sånn? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 ingen som kan svare på det mer foringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsemil Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 dårlige dempere kan også gjøre at bilen føles sånn.. kan nevne at jeg nettopp har kjøpt v40 selv, 99 mod tdi. er svært fornøyd, ikke vinglete eller blaut på veien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olakul Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Skal jo ikke utelukke at det bare er dekkene som gjør det, kjører på nye piggfrie vinterdekk på min 2004 i original dimensjon. den og virker som en gele klump med vinnterdekk i forhold til somerdekkene 215/40-17. Piggfrievinterdekk er jo veldig myke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg