Gå til innhold

Lmm

Ranger emnet

amcarduden

Anbefalte innlegg

Var i kontakt med biltema ang lmm. De sa at de bare selger den ene utgaven av to som står oppført til 200 serien. Og det er den som har bosch ref nr. 0986 280102. Den andre har ref nr: 0280 212 007, men den sa duden var stoppet i sverige uten å kunne forklare hvorfor. Men uansett, problemet er at på min 90 mod 230F står det 0280 212 016 på lmm`n:puke:. Vil det si at jeg ikke kan bruke noen fra biltema? Må nr stemme på en prikk? Mener å ha lest et sted at det er samme lmm på alle sammen jeg. Noen som er behjelpelig tro? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår