rarityn Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Dessverre så har karen som driver Forstillingsspesialisten røket en bicep, og er ikke operativ igjen før på nyåret. Jeg har ringt litt rundt for å høre med andre, og da fant jeg ut at både Nordhagen Bil og Forstillingsverksted, Arne Gulbrandsen og Bavaria Autozentrum skal ha over 2000 kr for firehjulskontroll med justering. Bertram Bil skulle visst ha 1700 kr, men da kom visst justering i tillegg. Hmm.. Er det noen som har noen gode tips på hvor man kan få utført dette uten at det koster skjorta? Jeg trenger jo nye vinterdekk i tillegg. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 autokvikk på alnabru Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Dessverre så har karen som driver Forstillingsspesialisten røket en bicep, og er ikke operativ igjen før på nyåret. Jeg har ringt litt rundt for å høre med andre, og da fant jeg ut at både Nordhagen Bil og Forstillingsverksted, Arne Gulbrandsen og Bavaria Autozentrum skal ha over 2000 kr for firehjulskontroll med justering. Bertram Bil skulle visst ha 1700 kr, men da kom visst justering i tillegg. Hmm.. Er det noen som har noen gode tips på hvor man kan få utført dette uten at det koster skjorta? Jeg trenger jo nye vinterdekk i tillegg. :P Men har du fått tak i forstillingsspesialisten? Hvor har han lokaler nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rarityn Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Da skal jeg høre med Autokvikk. Forstillingsspesialisten fikk jeg på telefon ja. Tror det var Østre Aker vei 64 han har flyttet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 ok, greit å vite at han kommer tilbake da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg