Asim Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Tenkte jeg bare skulle høre med folket hva dere synes om flake lakk?? Er det 80tall, eller er det det nye innen billakk? Her er etpar eksempler fra TRUST sine demobiler som vi tok bilde av når vi var i japan ifjor. Hot or Not? :D Prøv å holde diskusjonen på et akseptabelt nivå. Har du noe negativt å komme med så si det på en pen og voksen måte... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Veldig old yankee fra 80 tallet men ser jo at motivlakkering er på "moten" igjen så kanskje flake kommer etter også ;) u never know.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 jeg synes det var stilig.. trendstettende passer til en SHOW bil med litt will styling og slikt.... men da må det være mye show :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 For meg blir det litt for 'great garlic girls' stil over bilen med flake lakk :D Så er ikke noe stor fæn av det. Har bare sett det på bilder dog, vet ikke hvor godt det kommer frem. Men så er det gjerne sånn at det jeg ikke liker blir feks. kåret til norges feteste gatebil etc :D :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Det var ikke noe pent i den turkis fargen, men i sølv var det helt greit. Og jeg trur det ville vært supert i en mørk dyp rød farge! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Jonte Og jeg trur det ville vært supert i en mørk dyp rød farge! Der sa du noe. Det skulle jeg gjerne likt å sett. En mørk lilla med flake feks. Hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Flake er mere 60 og 70 tall, på 80-tallet var Flake nesten ikke i bruk. Jeg hadde en Honda CB100 i 1974 som jeg lakkerte i C-64 Flake i samme fargen (den heter Sapphire blue) som bilen på det øverst bildet Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 det har jo vært i klesværden en stund nå...hente inspirasjon fra ''gamle dager'' hvorfor ikke flake på bilene nå....tror det blir en greie slik som neonlys og dekaltrimming og ikke minst aluvinge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 En ting som kan bli rått er en bas-farge i Flake og så legge felter og striper i Candy Apple på toppen. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 har du bilder av noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 er en corvette i trondheim som er lakkert slik. nesten som den turkise fargen øverst. i tilegg var det lakkert div striper og kruseduller på den. han som eier den jobber på lakkspesialisten i trondheim. kan prøve og skaffe bilder -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Grått var :dude: yodude chef Men jeg ville heller gått for lyseblått og perlemor oppå :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 når vi er inne på lakk... noen som vet om noen som lakkerer sånn som dette da? det er visst ikke folie. http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=221013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Håkon A når vi er inne på lakk... noen som vet om noen som lakkerer sånn som dette da? det er visst ikke folie. http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=221013 Kas nevnte vel noe om en i sverje? I den tråden du henta det bildet fra. Spør han. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Håkon A når vi er inne på lakk... noen som vet om noen som lakkerer sånn som dette da? det er visst ikke folie. http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=221013 Det er en svenske som har lakkert krom på en del dragbiler, men jeg aner ikke hva han heter. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg