Gå til innhold

Darty's Golf GTI 16V

Ranger emnet

Darty

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Skjer ikke så mye for tiden, men felgene er ferdig sandblåst, så de blir vel lakket når... Jeg gidder! :roll:

Men jeg må bestemme meg for dekkstørrelse sånn at jeg får bestilt det. Hva mener dere? (Felgene er 8x15)

Jeg har tenkt på 195/45 i merket Star Performer, eller 185/45 i merket Nankang..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett på tyrestretch. Men virker som om det blir forskjellig strekk alt etter hvilket merke det er på dekket..

Blir fort det, Dunlop SP9000 strekker for eksempel mer enn andre dekk i samme dim.. Hvilke dekk endte du opp med (jeg ser at du har nevnt dimensjon :))?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et par klistemerker i posten i dag. Usikkert på om en av de havner på bilen da men.

IMG_0845.jpg

hvor får du tak i sånn?

en på vacn som lager? laget han til alle biler? altså innen for vw/audi?:)

og pris?:) hehe.

tøft prosjekt :D

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får du tak i sånn?

en på vacn som lager? laget han til alle biler? altså innen for vw/audi?:)

og pris?:) hehe.

tøft prosjekt :D

Er en på Vortex som står bak det opprinnelige Down`n Out merket, fikk en gang tilsendt et slikt av ham.

De kan kjøpes her..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider