Ole-mann Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Hei har noen av dere dette spillet? eller prøv det? jeg her lastet ned demoen, og spiller en del bmw online og driftinga i spillet og det er kjempe bra synes jeg, så da lurer jeg på om hele spillet er verdt pengene? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Jeg har dette spillet, og det er vel det spille jeg har spilt mest på ps3. Så jeg mener det er verdt pengene :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 ja, er nok verdt pengene.. selv om jeg ikke betalte for det :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 jeg syns det spillet er utroli bra...verd ver en krone;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 til å være arcade så er det bra ja! Underholdene som fy, spes online! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ja, Destruction Derby online er helt rått =) Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Men da må hele spillet kjøpes :) hva er topskoren deres på Yokohama - Docks Route A1 2.50 km? bare sånn for og se hvordan jeg ligger ann i spillet? går det ann og drifte online på hele spillet? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 hvor kan jeg laste ned dette?:D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hei Jeg lastet ned demoen på PS store bare, :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Men da må hele spillet kjøpes :)hva er topskoren deres på Yokohama - Docks Route A1 2.50 km? bare sånn for og se hvordan jeg ligger ann i spillet? går det ann og drifte online på hele spillet? Ole Går ann å spille online på hele ja.. Rekorden min på den bana på 3 ruder er vel 15.000.000 ca.. På en annen bane har jeg over 600.000.000 ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ja ok, da ligger jeg jo drit dårlig ann, mulig det det er bedre med en annen bil og oppsett, ikke vet jeg, men rekken min er da tydelig vis BARE 5 mill... hmm Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenrr Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Spillet er utrolig bra! fet grafikk, detaljer, og moro og kjøre ikke så jæævli ensformig som mange bilspill :P. rekken min er 10 mill :P Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Morsomt til tider, men all krasjinga gjorde at jeg gikk veldig fort lei av spiller. Driftinga var morsom til å begynne med, men etterhvert ble det kjedelig. Verdt pengene? Kunne tenkt meg å bytta inn i noe annet.. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg