janevil Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Hei folkens. Da kan jeg med stor glede at Vestlandet offisielt har fått seg sin egen bilklubb som er Åpen for ALLE bilmerker! Vi har fokus på sikker kjøring. aka R.O.R mvh Hovedleder Street Angels Car Club , Jan Evald Fosen Stay tuned, drive safe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Snakker vi hele vestlandet her? VI trenger en skikkelig bilklubb i Bergen, for det har vi ikke i bergen hevrtfall :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Street Angles eller Street Angels? Bra tiltak Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 1. Ja vi dekker helt opp til Florø og ned til Egersund :) 2. Street ANGELS ( engler)Car Club :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hva har skjedd? Var noen som skulle leke "voksne" og skrev en masse piss i gjesteboka vår. Men vi har både ip adr til dem og alt så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 er vel litt greit for din del og at siden deres ser mest mulig proff ut, og at den ikke er laget av en gjeng retards? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Siden vår er midlertidig mens vi jobber med med å få opp hovedsiden , så hvordan den ser ut nå er ikke så viktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hapzen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg liker sakene dere jobber for og ønsker dere masse lykke til =) meeeeen, når dere først skal reklamere for "ny klubb" kunne dere vel gjort ferdig hjemmesiden først? siden det faktisk er hjemmesiden folk kommer til å forbinde dere med og den var ikke særlig imponerende. Ellers som jeg skrev tidligere, lykke til med klubben!! Siter mvh Helene Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket! http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg liker sakene dere jobber for og ønsker dere masse lykke til =) meeeeen, når dere først skal reklamere for "ny klubb" kunne dere vel gjort ferdig hjemmesiden først? siden det faktisk er hjemmesiden folk kommer til å forbinde dere med og den var ikke særlig imponerende. Ellers som jeg skrev tidligere, lykke til med klubben!! det viktigste en klubb har, er samhold.. en nettside kan ta lang tid å lage selvfølgelig.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hapzen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ja, en nettside tar tid å lage....(trenger jeg å nevne at jeg studerer webutvikling?)...... men når man skal framstå med en klubb som i hovedsak holdes sammen av en nettside, så er det veldig lite profesjonelt å ikke ha den endelige siden ferdig når klubben blir presentert for verden. Men det er MIN mening selvfølgelig..... Men jeg var ikke interessert i å lage noe diskusjon om dette! Siter mvh Helene Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket! http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Men meldte meg inn i S.A.C.C btw;) Høres litt mer seriøs ut:) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ja, en nettside tar tid å lage....(trenger jeg å nevne at jeg studerer webutvikling?)...... men når man skal framstå med en klubb som i hovedsak holdes sammen av en nettside, så er det veldig lite profesjonelt å ikke ha den endelige siden ferdig når klubben blir presentert for verden. Men det er MIN mening selvfølgelig..... Men jeg var ikke interessert i å lage noe diskusjon om dette! SACC holdes ikke sammen av en webside ;) den er for praktisk info og diverse. Saken var den at vi bare måtte få noe opp mens vi jobber med webhotellet og den permanete siden :) Du som studerer webutvikling har jo seff. litt mer "peiling" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 er da flere klubber rundt om på Vestlandet, men... alltid morro med flere! betyr flere treff :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Høres veldig lovende ut dette her. Blir spennende å se når den "ekte" web-siden kommer opp.. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ikke melding mange medlemmer enda hvertfall :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg