Colli Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Er litt greit om Topic har rett navn på klubben da. :) Lykke til! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Er litt greit om Topic har rett navn på klubben da. :) Lykke til! Fikset det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg har nå slettet en hel haug innlegg som har null relevans til tråden. Hva turbotassen mener om BGK, er etterhvert viden kjent, så den suppa trenger vi ikke gå gjennom lengre... Hold dere til topic! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hvis det var noen som hadde problemer med å forstå det bjirn skrev, får de ta det i PM med meg. Mere dritt som postes her vil føre til utestengelse. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ja, en nettside tar tid å lage....(trenger jeg å nevne at jeg studerer webutvikling?)...... men når man skal framstå med en klubb som i hovedsak holdes sammen av en nettside, så er det veldig lite profesjonelt å ikke ha den endelige siden ferdig når klubben blir presentert for verden. Men det er MIN mening selvfølgelig..... Men jeg var ikke interessert i å lage noe diskusjon om dette! Altså, Siden deres forfaller av alt ifra Virus til elendig webprogrammering. Dere er flinke til å redigere bilder som dere legger ut. Men siden ser ut som en ferdigtemplate rett fra Joomlashack. Skal man kritisere andre for noe. Så burde man nesten ha grunnlag til det. om jeg melder meg på et kurs som omhandler fysikk. Så går ikke jeg rundt å kaller meg kjernefysiker av den grunn. Design er noe man bør ha litt grunnlag for. Jeg syntes dette er et storslagent påfunn. Ønsker klubben lykke til og kommer til å gjøre det jeg kan for å hjelpe dere om det er ønskelig med hjelp såklart. Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Altså, Siden deres forfaller av alt ifra Virus til elendig webprogrammering. Dere er flinke til å redigere bilder som dere legger ut. Men siden ser ut som en ferdigtemplate rett fra Joomlashack. Skal man kritisere andre for noe. Så burde man nesten ha grunnlag til det. om jeg melder meg på et kurs som omhandler fysikk. Så går ikke jeg rundt å kaller meg kjernefysiker av den grunn. Design er noe man bør ha litt grunnlag for. Jeg syntes dette er et storslagent påfunn. Ønsker klubben lykke til og kommer til å gjøre det jeg kan for å hjelpe dere om det er ønskelig med hjelp såklart. All hjelp mottas med takk, er mye arbeid når man skal få dette opp å gå. Blir styremøte denne uken så da får vi se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg