Gå til innhold

Førstegangsbil til attenåring

Ranger emnet

SpotOn

Anbefalte innlegg

jeg hadde uten tvil kjøpt den første,sjekk specsa og du kommer til og ANGRE deg for att du ikke har turbo, den har også quattro desto morsommere og ikke minst stort sett bare fordeler

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kva hender med så mange A4 som blir levert med turbo og firhjulsdriv, men ikkje elektriske vindusheiser bak? Mogleg å ettermontere elektriske vindusheiser i desse?

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av ren nysgjerrighet, hvor mye ca veier en slik?

Jeg ser at disse A4ene har begynt å bli sykt billige, da jeg så etter A4 for 2 år siden lå 1,6-litersmodellene med rundt 170 000 på telleren til rundt den prisen i annonsen.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig, men ikke glem og ta ekstra utgiftene i betraktning (jeg bare nevner det!)

Men jeg hadde nok også tatt den første bil - linken - bilen! :)

Nuvel, enda en ulempe, kjipt med mye hest når man er ung. Er vel egentlig glad for at jeg selv har en 1.6 Golf 4... Hadde kjørt meg i hjel slik som de fleste kompisene mine nesten har gjort (de med større motor i hehe). For det er vel ikke til å stikke under et karosseri at mer hest = mer gøy = mer far(t) = større risiko. Bare for å ta en kjapp utregning i hode liksom :) hehe

Ikke for å være ekkel, men målt opp mot "normale" biler så river vel ikke en 1.8T med Quattro skinnet av pølsa da. Så den er vel ikke overmotorisert, selv om den går greit. Ville vel ikke trukket den frem som en bil med "mye" hester, kontra vekt og drivverk.

Men som svar på spørsmålet, så JA, eg hadde tatt turboQ'en eg og. Sikkert kjekkere bil og lettere å selge når den dag kommer. Vil tro den holder seg bedre i pris og.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider