Fiat 131 acing Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Idag kom beskjeden vi har ventet på i flere år. NMK Orkla får landsfinalen i 2010!!!!!! Håper så mange som mulig kommer til trøndelag allerede nå til sommeren å prøver den nye banen vår. Sannsynligvis ett av Norges morsomste Bilcrossbaner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 det er bare bra at landsfinale blir spredd litt rundt i landet for det ligger jo litt i ordet LANDSfinale.. kjempe bra, men hvem bane vil dette gå på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Nmk Bergen fikk vel jr landsfinalen Ska du prøve å kvalle deg te hønefoss te neste år eller daniel :P ? Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Løpet skal gå på NMK Orklas nye bane. Banen ligger på Løkken Verk i Sør Trøndelag. Ca 7 mil sørvest for Trondheim. Bergen fikk jr finalen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 tjaa..får se, landsfinale har jeg ikke vært non satser på.. jeg ville veldig gjerne på den oppe i nord men jeg klarte ikke å kvalle.. 2stk 7.plasser på kvalløp så jeg var hvertfall nærme.. hehe. hønefoss er en ålreit bane så jeg lurer på om ikke jeg skal prøve det, med mindre det går likt med f.eks sommerfestivalen som det gjorde i år.. da blir det sommerfestival istedenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Løpet skal gå på NMK Orklas nye bane. Banen ligger på Løkken Verk i Sør Trøndelag. Ca 7 mil sørvest for Trondheim.Bergen fikk jr finalen ja. er det den bjorlie banen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Ikke Bjorli nei, den er NMK Nord Gubrandsdal det. Det er nok lengre nord enn som så :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Står det noen steder hvem som har fått tildelt kvalløp i 2009 ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Det burde jo være klart nå, men har ikke kommet over noe enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 jaja, da blir det to år utta landsfinale på meg da:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Si ikke det, erjo ikke umulig å kvalifisere seg hverken neste år eller i 2010 da. Men har hatt mange flere år uten LF enn med jeg på de årene jeg har kjørt iallefall :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 til året er det landsfinale her, da skal alle her kvale sier de, da blir det vanskelig for meg som bare kjører orginale biler neste år der trur jeg det blir drit lett å kvale, akurat som i fjor før kvinesdal, men det er det å kjøre halve norge for å få kjøre tre ganger tre runder for 1000spenn jeg står over;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Men er det ingen som vet hvor kvalløpene i 09 går ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 landsfinalen på aremark er som ole sier ganske hardt å kvalle seg til.. den landsfinalen kommer det nok til å bli et gjeng fra klovner i kamp som vil til.. HVERTFALL WEBER'N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Nå er det vel ikke så langt å kjøre opp til Trøndelag fra østlandet da. Vi kjører hvert år både til øst, sør og vestlandet. Er ikke så mange ganger landsfinalen har vært så langt nord som nå. Syns ikke avstanden skal være en grunn til å ikke komme. Tenk på alle de som hvert år må kjøre fra Finnmark og sørover på landsfinalen. Tenker de er glade for å slippe å kjøre de siste 45 milene ned til Oslo :-) Å det er faktisk mye mer rundt landsfinalen enn de 3X3 rundene man kjører :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg