Gå til innhold

Landsfinalen 2010

Ranger emnet

Fiat 131 acing

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørte landsfinalen i Mo I Rana jeg, 60 mil en vei.

Er vel den verste landsfinalen som noen gang er arrangert etter mitt syn.

Kom du sør for Korgen fjellet ifra, fikk du svartflagg om du så tok starten å ikke var nær en annen bil.

Men stemningen rundt en landsfinale er noe spesielt da, uansett hvor man er.

Å att vi kan å arrangere løp er det vel ikke så mye tvil om.

Er ikke uten grunn att vi har fått priser fra Team Super etter bakkeløpene våre.

Å banen kommer til å være helt i toppskiktet i landet.

Det samme med depot og publikumsarena også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en, men må vel bygge en grom bil til lansfinalern:-)

tror det er flere i nærheten hær som kommer med grom byg til den... hadde vært jævli arti med en trønder øverst på pallen da..

VW golf mk2 GTI 1,8 8v (4dørs) ombygd

VW golf mk2 GTI 1,8 8v (2dørs) mod,86

VW golf mk2 weber 1,8 8v (bilcross) mod,85

Opel vectra A 2,0 8v 4x4 mod,90

BMW E30 320(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kan ikke kvale på hjemme banen da det ikke er lov å ha kval løp på der siden de skal ha landsfinalen der;)

en annen klubb kunne jo ha arangkjert det, men hvem skulle det ha vert?

vis omegaen er klar og det er kvalings på momarken så prøver jeg meg der igjen til året, går ikke det så må jeg dra langt oppi gokk å prøve, hadde vert tøft å vert med på landsfinalen til året, men ender nokk omm som en drita fyr oppi skråningen, for det er jeg sabla flink til;) i vertfald i aremark, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kan ikke kvale på hjemme banen da det ikke er lov å ha kval løp på der siden de skal ha landsfinalen der;)

en annen klubb kunne jo ha arangkjert det, men hvem skulle det ha vert?

vis omegaen er klar og det er kvalings på momarken så prøver jeg meg der igjen til året, går ikke det så må jeg dra langt oppi gokk å prøve, hadde vert tøft å vert med på landsfinalen til året, men ender nokk omm som en drita fyr oppi skråningen, for det er jeg sabla flink til;) i vertfald i aremark, hehe

nei for faen, det stemmer.. er ikke greit å være surrete vettu ole;)..

prøv det ole, fått tak i ny motor til omega'n?. den planen med å sitte i skråningen å drekke hørtes ikke dum ut, neste år får jeg tilogmed kjøpt øl selv!! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider