espentan Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Hehe... :D firebird burnout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 ahehahhea..... hør gutten ler`a !! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by nismo_power ahehahhea..... hør gutten ler`a !! :D Hehe, ja, jeg fikk helt krampe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 HAHAHAHAHAAA....hør du ler a!...hahaha...begynte å le selv her.. veit akkurat hvordan det er...man får latterkick når man driver på med noe hurlumhei husker da jeg tjuvlånte denne http://home.no.net/des3rt/bilder/panser%20fra%20siden.jpg i militæret....fikk lættis når den starta....helt stille i skogen... så bare BAAAAAAAAAAAAMMMM.....fikk kroppen full av eksos....å latterkick. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by Håkon A HAHAHAHAHAAA....hør du ler a!...hahaha...begynte å le selv her.. veit akkurat hvordan det er...man får latterkick når man driver på med noe hurlumhei husker da jeg tjuvlånte denne http://home.no.net/des3rt/bilder/panser%20fra%20siden.jpg i militæret....fikk lættis når den starta....helt stille i skogen... så bare BAAAAAAAAAAAAMMMM.....fikk kroppen full av eksos....å latterkick. Hehe, dritbra!! Hvordan motor sitter det i den a? Svær nok til å høres i hele skogen eller? Hihi! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Det er en V-6 totakt diesel på 270hk. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 jeg leste meg frem til rekke 6'r diesel....300 hk....å så var det turbo...herlig!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 hehe..så bra!!!!!! filmen hadde ikke vært så rå uten den lattern!!!! :D grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 HAHAHAHAHA Det er umulig å la være å le når man ser den filmsnutten.. :D :D :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by LupoB0Y HAHAHAHAHA Det er umulig å la være å le når man ser den filmsnutten.. :D :D :D Hehehe, godt å høre at jeg greide å bringe litt latter inn på forumet :D Jeg ler faen meg når jeg ser den selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 lol Genial latter! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 lol hehe, lattermild start på dagen ;) Hvem er innehaver av den fete latteren ? lo så jeg grein selv her :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Originally posted by Håkon A jeg leste meg frem til rekke 6'r diesel....300 hk....å så var det turbo...herlig!! :D Fikk opplyst når jeg var i forcen at det var samme motor i 113 som i nm116 bare med turbo! Kan være de har skifta motor i de senere utgavene. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Hehe... leiebil? :) Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Originally posted by Loppa Hvem er innehaver av den fete latteren ? lo så jeg grein selv her :D Hehe, det er Lars som kjører, en kompis av meg. Og det var jeg som filmet - lo så fælt at jeg sleit med å holde kameraet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg