Hansy Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Skal ha meg en ny sub til Alfa`en min, har nå en 12" jbl gt2-12 i en portet kasse,med en soundmagus 1500w forsterker. Skal ha en sub som spiller pent, men samtidig takler dypbass,som spiller ryddig og presist, uten noe form for overdrivelse i bass. Har mulighet til å lukke kassen også, denne er på 40liter. Prisklasse, max 2000,-. Er i et evig dilemma nå, og er usikker på hva jeg skal velge. Noen gode tips?! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Seas lotus 12" ;) Men har du tenkt til å bruke den forsterkeren du har nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg