Håkonlie Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 ønsker å kjøpe nytt/brukt bixenon kit h4 til rundt 700kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Hei. Du får helt nytt bixenon til rundt 500 inkl frakt fra vvme.com Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 bestilte bixenon hos dem i går. kun 724 kr inkl frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 da er det ferdig montert å ble kjempe bra. må evnt justere litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 hei=) er det den til 33,99 dollar jeg skal trykke på hvis jeg skal ha sett til h4 system? hva er det som er med i kittet? hva blir frakten? jeg bor i gjøvik. mvh knut olav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 eller er d denne? HID Conversion Kits - Bi-Xenon Model (Dual Beam Xenon) Market Price: $ 333.00 Excited Price: $ 78.99 er ikke så god i engelsk skjønner du hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 det er den siste der ja hvis du skal ha h4 m xenon på både nær og fjernlysa. for meg i trondheim ble det 724kr for alt inkl frakt. dhl leverte fram til døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 i dette kittet er alt du trenger med. pærer, ballaster, fester for ballaster, monteringsskruer og alt av kabler. alt du trenger er noen fastnøkler og et par timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 oki:) takk skal du ha:) ja jeg har h4 på min 93mod astra. mvh knut olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg