Smallwacko Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Da får vi begynne med "vraket" mitt da :D 1986Mod 237,000km (akkuratt innkjørt) El Soltak Sentrallås Wounderbaums Tærninger Div planer: Sote alle rutene-------------------> 2 x 12" sub båndbass--------------> Nye 6x9 i hattehylla---------------> Montert Nye dekk (spissinga er feil)--------> Ny mellomaksel foring-------------> Neste uke Nye felger------------------------> Nytt panser----------------------> Skaffet(Lakert) Ny grill---------------------------> Skaffet Ny fanger------------------------> Skaffet (bare halv fanger :lol: ) Ny Frontlykt---------------------> Knuste når jeg lokka det bulka panseret Rette ut bulk i tak----------------> Nytt ratt------------------------> Nye seter-----------------------> ________________________________________________________________________ sota lykter og fet vinge :D Baksetene er ikke helt fine. men jeg skal ikke sitte der så driter i det :twisted: Ultra stygge gulvmatter. hvis noen vil ha pm meg Panseret fløy opp i takluka i ca 100km/t så lagde en bulk så det ikke funker. trenger hjelp Har tærninger og wounderbaum så da luker det godt (wounderbaumene kom etter bilde blei tatt) :D :D Ellers er bilen helt grei. motoren en ikke helt 100% god. men skal jo bare ha denne som en vinterbil/lekebil. Er det noen som veit hvordan jeg kan få tilbake noen av de daue ponninene tilbake? uten at det koster så sykt mye. Men fra spøk til tenningsbank.. det er en helt kurrant bil til 4000kr:-P Mvh Smallwacko Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Sikkert rå bil, for denna prisen ja, men den vinga der var ikke mye feit:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Sikkert rå bil, for denna prisen ja, men den vinga der var ikke mye feit:P Hehe.. takk takk:-D, var billig også.. synes den blir så tygg uten den vingen jeg..for detta skal bli en ordentlig harry bil som ikke ser ut:-P . har akkuratt lakka panseret på den svart matt. så det kommer nye bilder i løpet av helga:-D Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Syns godt du kan ta av spoiler'n der jeg.. Min er ikke stygg uten :P hehe Men om du vil ha en ''harry bil som ikke ser ut'' så kan du vel beholde den.. hah. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hehe. får se eter jeg skal rulle male den. må jo ta den av da. for da ser jeg hvordan det blir. hehe:-P det skal være en "harry-bil som ikke ser ut" hehe:-P er jo bare en vinterbil:-P hehe Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Har gjort litt med bilen i det siste.. -nytt panser som er lakert svart matt og montert -festet pasasjer stolen og baksetene. resten av bilen blir lakert neste helg. Men trenger litt hjelp til hva jeg kan gjøre med takluka. er det vanskelig til å demontere den? noen som kan gi meg en forklaring? vurderer å bare legge en tynn metallplate der og sveise igjen over takluka å bare lakke over. men da mister jeg jo takluka. Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Lakert under listene. men trenger lister på dørene. er det noen som har dette?? Ikke så værst til å være biltema spraylakk som er gjort på ca en time uten grunning eller klarlakk:-P. som dere sikkert ser også mangler jeg blinklys og en fanger:-P tusen takk snøfonne:-D fant noe interiør rens på jobben. da så det litt bedre ut Rust? neei, det har vi ikke sett:-P.. trenger også to nye framskjermer ganske fort! men det som er kjipt er at jeg blei stoppa av onkel blå forje helg, og fikk da en lapp om full teknisk hos biltilsynet. det jeg da trenger frem til det er: -Frontfanger -Framskjermer -Høyre Blinklys (hvit) Er det noen som har dette og kan hjelpe meg, send en pm eller en mail eller noe. Mvh Smallwacko Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiehikkup Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 må lakke nadre del av bakfanger og nadre del av framtidig frontfanger å da petter... men vil ikke hjelpe, 124 er fortsatt drit stygg Siter 85' Mercedes-Benz 230TE 78' Mercedes-Benz Rescueline 88' Lada 2107 togliatti 1500S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 må lakke nadre del av bakfanger og nadre del av framtidig frontfanger å da petter... men vil ikke hjelpe, 124 er fortsatt drit stygg veit. skulle gjort det. men fikk ikke tid.. men prøv å hold deg litt serriøs a morten. du kan ta dritt snakkinga på msn eller noe Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiehikkup Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 jada... stjerne er stjerne Siter 85' Mercedes-Benz 230TE 78' Mercedes-Benz Rescueline 88' Lada 2107 togliatti 1500S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg