roansa Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Annonse på FINN Helt ny VW RCD510 med Touchdisplay, CD spiller med DAB radio. Denne spilleren stod montert i min Tiguan som jeg fikk levert 15 oktober 2008. Jeg har byttet den ut med RNS510 navigasjon. Specs: 6-plate cd skifter innebygd. Spiller MP3 SD-Kort leser, sett inn 16gb kort med musikk! DAB, FM AM Radio 16,7mill farger på display Touchdisplay Viser PDC grafisk på displayet. Kan kobles til bluetooth og telefon, medfølger ikke. Kan kobles til ryggekamera DAB radio, noe som er tilbehør til RCD510 kostet 2000 ekstra da jeg bestillte bilen. Har selvfølgelig kode kortet til spilleren. Nypris hos møller 11.431,- Passer direkte til Passat 3C Tiguan Touran Golf V VI Polo Caddy Jetta Octavia Suberb Fabia Seat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselPower00 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Vet du om det er linjeutgang på spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg