Gå til innhold

Noen entusiaster drar det litt vel langt

Ranger emnet


Alfa

Anbefalte innlegg

Dette er den perfekte form for langtidslagring (over flere år) av bil!

 

Bilen holder seg mye bedre enn om den står "ute" i normal luft. Unngår at pakninger tørker osv.

 

Mye brukt blant folk som lagrer virkelig kostbare klassiske biler.

Rett og slett en god investering!

 

Men jeg ville jo heller tatt ut bilen og brukt den da;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt genial løsning på vinterlagring det der....har vel en sånn ventil som justerer fuktigheten på den oxo så den ikke skal ruste så mye, dessuten slipper du at trekket ligger nedentil bilen og riper den opp. Bare se så sinnsykt strøken den er.

 

Men man skal vel ikke sette hvilken som helst bil inn i noe sånt.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Er jo helt genial løsning på vinterlagring det der....har vel en sånn ventil som justerer fuktigheten på den oxo så den ikke skal ruste så mye, dessuten slipper du at trekket ligger nedentil bilen og riper den opp. Bare se så sinnsykt strøken den er.

 

Men man skal vel ikke sette hvilken som helst bil inn i noe sånt.

 

hvis du tenkte på størrelsen, så kommer dem i forskjellige størrelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

hvis du tenkte på størrelsen, så kommer dem i forskjellige størrelser..

 

Ekke alltid størrelsen det kommer anpå.....:)

 

Nei fullstendig klar over at det kommer i forskjellige str, tenkte på at det ser litt dumt ut vis man har en halvsjæbbi cossie og setter den inn i noe sånt.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

det kan jeg vel si meg enig i...

men hvis dem tåler å brukes ute i minus 20 og snø, så er det jo fett....

 

eneste som er litt jobb er at man må demontere luftslottet for hver gang man skal ta bilen ut.

 

De fleste bruker vel slik når man typisk har vinterlagring på låvere eller lignende.....ikke vis bilen er i daglibruk. Kan jo støtte opp luttslotte på noe av samme måten som partitelt og ha hull i en av kortveggene med glidlås og bare kjører rett inn og ut fra.

 

Skulle hat med en sån hver gang man parkerte.....ser for meg å sette opp det når du har parkert utenfor rema og bare skal inn og handle

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

 

De fleste bruker vel slik når man typisk har vinterlagring på låvere eller lignende.....ikke vis bilen er i daglibruk. Kan jo støtte opp luttslotte på noe av samme måten som partitelt og ha hull i en av kortveggene med glidlås og bare kjører rett inn og ut fra.

 

Skulle hat med en sån hver gang man parkerte.....ser for meg å sette opp det når du har parkert utenfor rema og bare skal inn og handle

 

eller bare lage hull til hjula.. og kjøre med den på!!

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår