helskogh Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Har fått noen stygge dunkelyder når jeg kjører. Lyden er der hele tiden men blir sterkere når jeg svinger. Samme hvem side jeg svinger til dunker like mye. Har fått byttet ytre drivlegg på begge sider for ca 3 uker siden men lyden var der fortsatt. Var ikke så sterk som den er blitt nå da men var en liten dunkelyd der da også. Noen som har noe forslag. Vet at begge øvre og ene nedre arm forran på venstre side er dårlige. Har komplett armsett liggendes bare ikke hatt tid til å bytte dem enda. Men lager vel ikke sånn lyd det ??? Eller Har han som bytta drivleddene gjort noe feil. Kjenner ikke personen ble gjort gjennom en kamerat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Har fått noen stygge dunkelyder når jeg kjører.Lyden er der hele tiden men blir sterkere når jeg svinger. Samme hvem side jeg svinger til dunker like mye. Har fått byttet ytre drivlegg på begge sider for ca 3 uker siden men lyden var der fortsatt. Var ikke så sterk som den er blitt nå da men var en liten dunkelyd der da også. Noen som har noe forslag. Vet at begge øvre og ene nedre arm forran på venstre side er dårlige. Har komplett armsett liggendes bare ikke hatt tid til å bytte dem enda. Men lager vel ikke sånn lyd det ??? Eller Har han som bytta drivleddene gjort noe feil. Kjenner ikke personen ble gjort gjennom en kamerat. Heisann! Det er nesten garantert lenkearmene dine som lager den lyden. Bytt dem med en gang! Jeg hadde samme lyd/problem på min og foringene i lenkearmene var fullstendig gåene!! I værste fall så kan det klappe sammen, så bytt nå først som sist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helskogh Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ok Takker for svar. Skal få bytta dem til uka jeg da gitt. Bare vente på at boltene til settet kommer. Hadde ikke dem på lager da jeg kjøpte det. Lurt å ta en forstillingskontroll etter byttet av alle armer ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 trokke du trenger det egentlig. for du endrer jo ikke noe på endeledd eller noe sånnt når du bytter lenkearmer Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helskogh Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ok Da prøver jeg uten. Får følge med på dekkene etter bytte av armene. Ser det vel på om det blir noe unormal slitaskje på dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helskogh Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Bytta lenkearmene i dag. Bilen ble frisk igjen ingen dunke lyder å høre lenger. :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 hehe.. regna med det selv.. Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg