Gå til innhold

Dunkelyder forran

Ranger emnet

helskogh

Anbefalte innlegg

Har fått noen stygge dunkelyder når jeg kjører.

Lyden er der hele tiden men blir sterkere når jeg svinger. Samme hvem side jeg svinger til dunker like mye.

Har fått byttet ytre drivlegg på begge sider for ca 3 uker siden men lyden var der fortsatt. Var ikke så sterk som den er blitt nå da men var en liten dunkelyd der da også.

Noen som har noe forslag.

Vet at begge øvre og ene nedre arm forran på venstre side er dårlige. Har komplett armsett liggendes bare ikke hatt tid til å bytte dem enda. Men lager vel ikke sånn lyd det ???

Eller Har han som bytta drivleddene gjort noe feil. Kjenner ikke personen ble gjort gjennom en kamerat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen stygge dunkelyder når jeg kjører.

Lyden er der hele tiden men blir sterkere når jeg svinger. Samme hvem side jeg svinger til dunker like mye.

Har fått byttet ytre drivlegg på begge sider for ca 3 uker siden men lyden var der fortsatt. Var ikke så sterk som den er blitt nå da men var en liten dunkelyd der da også.

Noen som har noe forslag.

Vet at begge øvre og ene nedre arm forran på venstre side er dårlige. Har komplett armsett liggendes bare ikke hatt tid til å bytte dem enda. Men lager vel ikke sånn lyd det ???

Eller Har han som bytta drivleddene gjort noe feil. Kjenner ikke personen ble gjort gjennom en kamerat.

Heisann!

Det er nesten garantert lenkearmene dine som lager den lyden. Bytt dem med en gang! Jeg hadde samme lyd/problem på min og foringene i lenkearmene var fullstendig gåene!! I værste fall så kan det klappe sammen, så bytt nå først som sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider