Alchamy87 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei godtfolk! Noen som vet praksisen rundt at bilen må omregistreres FØR lån blir utbetalt? Jeg syntes det høres rart ut. Siden jeg må ha nytt vognkort før de utbetaler lånet. Noen som har erfaring med dette?! Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Selvfølgelig gjør de ikke det. Da kan du jo bruke pengene på noe annet. Er vel ikke noe problem, du får jo en lånegaranti Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Høres riktig ut hvis lånet er gitt med pant i bilen. Solgte en bil i sommer og kjøpers bank overførte ikke penger til meg før bilen var omregistrert. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 snodig. Kjøpte bil i vår, ringte ELCON. Ja, ingen problem. Fikk omregistrert bilen i mitt navn. Men når jeg tok kontakt igjen med ELCON, var det for sent. Kunne ikke gi lån på en bil som allerede sto i mitt navn, enda lånegaranti var gitt for den bilen. satans pakk. Men men, pant i bilen stod fortsatt i forrige eiers navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg