Robern Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ja da er Bilcross bile`n nesten ferdig, blir ferdig til løpet som er i mars. Noen flere som holder på med et bilcross prosjekt i vinter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 skal bygge opp en volvo 740. har 2 andre 240'er som står klare.. gatebilen min skal også fikses opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Har 4 saaber som jeg driver å gjør klar, masse jobb igjen;P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Har en kadett e som vil få en 16v..Ellers skal jeg prøve å få handlet meg en bil til nærmere våren.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 gjør ikke en dritt om dagen gitt... skal skru ut bura av corsaen en dag, så den jan få seg et nytt et, men ellers skjer det ikke stort, har ikke akurat så mye penger å rutte med lenger heller, så mulig det blir en stopp på hele greia... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Mondeoen er klar den. Må vel få seg ett nytt strøk maling til våren. Lada`n skal også være klar til vårs, litt usikker på motorvalget enda. X1/9`n blir vel sansynligvis skrotet desverre, litt for mye jobb å få den på banen igjen ser det ut til. Men mange år siden jeg har vært sånn i rute da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jeg har en 240 som skal få litt nye dempere osv Og en 142 med 23^^ og en 164 som jeg skal sette i en b20=) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 sett heller i en b23 hvard.. b20 er båt anker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 b20n er ikke orginal får å si det sån da =) :Devil: mye snaks på den :volvopower: Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaraasen Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 b20 er da noe anet enn båtanker da.. b20 er riktignokk gammelt men, appselutt en god motor om du gjør NOKK med den.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 nettopp det som er feil da vegar, bc skal værra morro å billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 jeg har ikke gitt så mye får den motoren.. er ikke jeg som har kosta på den de dyre delene^^ Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 dahl som har hjulpet til der el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 i vinter blir det nokk bygget grom E30 med sekser... Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Bruker man B20 i bilcross så blir det billig, KlovnDaniel. :-) Kryr jo av brukte gromme topper og slik, og mange sitter med mye gode kunnskaper når det gjelder B20.. B20 lenge leve! :volvsmile Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg