pacecar Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 :hvaskjera sånn tålig greit med godsaker her.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 oooohhh!!!! lurer på om d er en Brabus G der bak! sikle* Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Tjå Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 den var drøy ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Vinterbilsamlinga mi jo :D Nå har butlern min vært å snoka mens jeg var på jobb igjen. Den jævla tispa av en playboymodell ass. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ikke mitt fargevall på Bugatien. Men grei knipe med biler ja Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 (!) Så der var det jeg parkerte Zonda'en! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Heftig samling ja........ "hvem skal jeg kjøre i dag mon tro" Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Tror ikke det er én mann sin garasje "hvem skal jeg kjøre i dag mon tro" Du er ekkel. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 ser ikke sånn ut på bilde..men han som drive m5board.com mente det var en eier på den samlingen..så jeg tror det..så ser du på bilde så ha den ene skilt f 11 ,og en ann f 13 ..så er nok en olje dude med greit med penger... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Sikkert en av de araba folkene Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 les skiltet i taket da vel! det forklarer en del... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Heftig! Men de verst tenklige fargene på bilene da:P Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 les skiltet i taket da vel! det forklarer en del... fulgte ikke med på skolen jeg ;) så hva forklarer det deg da? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 fulgte ikke med på skolen jeg ;) så hva forklarer det deg da? det er slik service de har hvor folk parkerer bilen din for deg mens du er ute å spiser eller på hotell. kan ikke skjønne at noen ville ha ett slikt skilt over de dyre bilene sine, mulig det er for å virke mindre rik?:confused: Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Dette er jo samlingen min med styla Volvoer :D Den gule er en 360, og en 245 i midten bak. Kanskje ikke så lette å kjenne igjen for et utrent øye. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg