Gå til innhold

Min Bmw E46

Ranger emnet


marcuus

Anbefalte innlegg

Ser så mange legger ut bilder av prosjektene/bilene sine. Og må først og fremst si at det er mye fine biler her!

 

Så da tenkte jeg at kanskje jeg skal gjøre det også her jeg sitter sliten og fyllesyk. Noen som har noen tips mot fyllesyke som alltid fungerer btw? ;p

 

Bilen min er da en 1999 Bmw 318 e46. Har vel hatt bilen i drøye tre måned nå. Og må si at jeg er kjempe fornøyd. Selvom motoren kanskje kunne vært litt sprekere.

Har noen planer for den som blandt annet

 

- Nye felger(tips?)

- m3 speil

- Bakrutesenker

- Angeleyes(ett eller to par?)

- ny eksostip

- soting(%?)

- Øyelokk

pluss noen småting

 

Ting jeg har gjort med bilen siden jeg fikk den:

 

- Komplett Srs bodykitt

- H&R justerbart senkesett

- Nye baklys

- Driver og bygger anlegg. Men lommeboken ble slank da gitt.

 

Har ikke fått lakkert bodykittet enda, men legger ut bilder av det så fort jeg har fått gjort det.

 

Noen som har noen tips til andre ting jeg kan gjøre?

ris og ros mottas med takk.

 

Noen bilder av bilen(orginal):

DSC00264.jpg[/img]

 

 

DSC00265.jpg[/img]

 

 

DSC00263.jpg[/img]

 

 

DSC00317.jpg[/img]

 

 

DSC00319.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg liker ikke mye annen plastikk enn BMW sin egen, så jeg ville heller brukt pengene på M-tech styling og noen M3 speil. Kjøpt nye typen skilt. Solfilm og blank eksosstuss blir bra :)

 

Har du skrudd senken opp på bildet eller? Så ikke veldig lav ut, siden du har justerbart..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt min smak den plastikken, men bare det blir forseggjort blir det vel bra. husk å tillpasse settet skikkelig før du lakker det.. og lager deg fester som funker. så ting ser beint og pent ut, uten store glis mellom fangere og bil.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig skeptisk når jeg så bilder av SRS frontfangeren på bilen din..det så helt jævlig ut.

 

..men så googla jeg etter litt bilder av SRS kitet montert og lakkert på E46, og jeg må si jeg tror dette kommer til å bli veldig bra! Bakfangeren var grom..minner litt om rumpa på E90.

Blir spennende å se kitet ferdig lakkert på bil samt. litt skikkelig senk.

Hvor store felger hadde du tenkt på, og hvilken stil? (kantfelger, lakkert senter, krysseiker, 5-eika etc.)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår