Odd Arve Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Viss jeg skal sette på servo på min 320i 85mod.Er det alt jeg trenger i det settet som de selger på bmwspesialisten.dk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 HVor mye jobb ligger det egentlig i å sette på servor. Høres ut som en jobb for verkstedet... Er dette vanlig. Hører ikke så mye om at folk gjør dette Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Pass på å få med universalleddet til rattsatmmen. Er forskjellig lengde på servo og ikke servo utgaven. Har gjort jobben selv på min 320 . Tok litt tid når jeg måtte ligge på garasjegulvet å gjøre det men ikke spesielt vanskelig. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg