cd-marker Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 I dag var jeg en tur på Bilradiospesialisten og kjøpte meg en liten aktiv subwofer med 2 stk 8". Kassen er bare 8 liter. merket er velocity, eller noe... Eneste jeg lurer på er hvordan trekker jeg ledning fra batteriet inn i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by cd-marker I dag var jeg en tur på Bilradiospesialisten og kjøpte meg en liten aktiv subwofer med 2 stk 8". Kassen er bare 8 liter. merket er velocity, eller noe... Eneste jeg lurer på er hvordan trekker jeg ledning fra batteriet inn i bilen? Trekk en plusskabel fra batteriet gjennom torpedoveggen, langs kanalene i bilen (ta vekk litt teppe og lister og sånn) Hele veien bak til bagasjerommet, vet ikke åssen forsterker du har i den aktive subben din, men ville minimum lagt en 16mm2 kabel. Heller litt for mye enn for lite. Minuskabelen kobler du til chassiet bak i bagasjerommet, ikke i låsen til luka, men en annen plass det egner seg. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 var å såg på en slik i dag, er dette noe bra da ? hva du betalte ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 betalte ca 2000, vet ikke hvor bra de spiller enda... Finner det fort ut når den er montert... Det var Rene som anbefalte den løsningen, hvis du vet hvem det er... Innehaveren av butikken. Det er for øvrig Blapunkt som har laget delene, det er Velocity som bygger på Lisens- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Zetec Trekk en plusskabel fra batteriet gjennom torpedoveggen, langs kanalene i bilen (ta vekk litt teppe og lister og sånn) Hele veien bak til bagasjerommet, vet ikke åssen forsterker du har i den aktive subben din, men ville minimum lagt en 16mm2 kabel. Heller litt for mye enn for lite. Minuskabelen kobler du til chassiet bak i bagasjerommet, ikke i låsen til luka, men en annen plass det egner seg. Ja, vet det. Det jeg lurer på er hvordan jeg får den i gjennom torpedo veggen. Kan ikke se noen hull, må jeg borre da? Eller er det andre løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 er gummi hull i torpedoveggen som du kan trekke kabel gjennom, har du ikke gjort det før bør du kansje finne noen som har gjort det til assistanse Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 På min bil tok jeg ut pakningen rundt vaieren te panseråpneren, skjærte ut et lite snitt å lurte kabelen igjennom. Så tetta jeg med sikaflex rundt. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hvordan var lyden da? (må finne en mindre sub løsning før sommerferien, skal kjøre på bilferie med en mx5 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 lyden er utrolig bra. bassen er veldig direkte pga de to små subwooferene på 8" er lettere å drive enn større. Har hørt mange som sliter med at bassen kommer lenge etterpå pga for store elementer. Absolutt å anbefale. Kassen til subwooferen min er ikke så stor som nevnt. Bare 8 liter, så den skulle være mulig å få på plass i en mx 5. Du får også dyp bass hvis du vil, type dunk i brystet. Masse bass uten å ta bort for mye plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Høres bra ut dette, får dra innom bilradiospesialisten og lytte på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg