Opel_Andrè Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Noen som har bytta varmeregister ¨på omega B før? sto i verkstedhåndboka att jeg må ut me hele dæsjen, er det INGEN andre muligheter for å komme til?:( noen som har en ca pris på nytt? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-MV6 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ny register koster fra 1200-1300 og oppover, iværtfall vist du har AC. Har hørt om folk som skiftet uten å ta dasj helt ut, skrudde ut litt her og der og presset seg inn. Men det var vist et sant helvete, de sa at neste gang så tar de ut dasj helt. Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jeg tok ut ett varmeregister fra ett varmeapparat som lå MIDT OPPÅ arbeidsbenken min... Selv da var det knotete å få det ut. så å ligge på halv åtte under dashen vil jeg tro er hakke verre ja. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 takker:) holder på å skru ut dæsjen nå, foreløpig har det vært rimeli enkelt å skru det AV, kan ikke si jeg gleder meg te å montere igjen.. Noen som vil se åssen en omega ser ut under dæsjen? :P Hvis noen veit om en annen måte uten å skru ut hele dæsjen, håper jeg du er snill å sier ifra:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg vil gjerne se den under dashen :P sikkert masse ledninger og styr? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei... mener og huske at man bare kan bruke en litt skarp kniv og skjære seg inn fra siden på midkonsollen fra passasjer siden og bare lime det pent sammen igjen etterpå.. da sparer du MANGE timer.. Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg