Gå til innhold

Min 06 Audi A3 2,0TDI S-LINE

Ranger emnet

Ken-gti

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steffen sa at prisen var 15.000kr for de felgene m/dekk som du har, (min bil hadde faktisk samme felgene i utstillingshallen) men han får selvsagt veldig gode priser siden han kjøper nytt til alle bilene han selger..:)

ja han får veldig gode priser:) handle NOEN sett sånne tror jeg:) jeg betalte 13 ekstra for felgene så fikk de til innkjøpspris..

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han får veldig gode priser:) handle NOEN sett sånne tror jeg:) jeg betalte 13 ekstra for felgene så fikk de til innkjøpspris..

Jeg valgte å ikke kjøpe de som han tilbydde meg, så jeg fikk med noen kjipe 17" RS4 classic felger i stedet inkl. i prisen, men de var bare på noen dager før de ble solgt og nye 20" felger kom på:D Nå er de "gamle" 20" felgene solgt og nye på i år også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å ikke kjøpe de som han tilbydde meg, så jeg fikk med noen kjipe 17" RS4 classic felger i stedet inkl. i prisen, men de var bare på noen dager før de ble solgt og nye 20" felger kom på:D Nå er de "gamle" 20" felgene solgt og nye på i år også:)

hehe konge:) syntes de s3 felgene passer bilen helt perfekt, skulle jeg hatt noen andre så er det LETT Bentley Continental felgene:P dyre men...

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. du som kjøpte den ja.. :p var litt for seint ute selv..

Hvordan er den å kjøre me 20"? ingen subbing eller noe..? eller du har vell kanskje ikke kjørt den med sommerskoene enda..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den å kjøre me 20"? ingen subbing eller noe..? eller du har vell kanskje ikke kjørt den med sommerskoene enda..

hehe kikka på den du og?:) han har en lik med dsg stående nå vet jeg, samt en hvit 2,0 fsi 150hk..

20" er greit det:) subber ikke, ikke ennå:P hehe, får på justerbart så skal det langt ned! :) blir jo såklart stivt og stumpette da, så skulle jeg kjørt på bare møkkavei 20000km i året hadde jeg nok ikke hatt 20" :)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ikke å kjøre A3 Sline med 20" der oppe for å si det sånn!;) Min bil subber heller ikke (ennå) , men kjørecomforten er ikke noe å skryte av!:D Men de sportslige kjøreegenskapene er meget bra! :pimp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har en Impreza STI for øyeblikket så kjørekomfort er et fremmedord for meg for tiden :p

Hadde vært fint å funnet en A3 akkurat som du har med quattro, du vet når man først er blitt vant til 4x4 så er det vanskeli å kvitte seg med det :p

Hvordan er forbruket på 2 litern da?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har en Impreza STI for øyeblikket så kjørekomfort er et fremmedord for meg for tiden :p

Hadde vært fint å funnet en A3 akkurat som du har med quattro, du vet når man først er blitt vant til 4x4 så er det vanskeli å kvitte seg med det :p

Hvordan er forbruket på 2 litern da?

aaaah:) artig bil det:) selv om japse er forbudt her i gården:) hehe...ja eneste jeg angrer på, eller angra i vinter var at jeg ikke handlet quattro:) hehe..men men, kom meg frem i hele vinter uten prob med 18" nankang piggfritt jeg så det går det og:) satt meg fast på is dekke en gang bare.bakke med kun is det stoppa..

2literen min går på 0,6-0,8 på gjennomsnitt ca. og 0,5-0,6, nå ska det sier at jeg har en tung høyrefot så kan nok fint få den ned i 0,4-0,5 på langkjøring:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2literen min går på 0,6-0,8 på gjennomsnitt ca. og 0,5-0,6, nå ska det sier at jeg har en tung høyrefot så kan nok fint få den ned i 0,4-0,5 på langkjøring:)

ja senk er det flere som gleder seg til, spent på hvor mye jeg får den ned før hjula subber:)

Du har ikke chippet din vel?:) Forbruket går bra mye ned når du chipper, så det anbefales:) Jeg testa min på lankjøring i fjor da jeg kjørte til Øst-landet, jeg hadde airconditionpumpa på full kjøling, cruisecontrollen plottet inn på ca 100km/t, da brukte jeg 0.40 - 0.45:) Blanda kjøring ligger rundt 0.6:) Chippet til 185hk - 425Nm:)

Er litt bekymret om hvor mye jeg får senket min også!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider