Gå til innhold

Min 06 Audi A3 2,0TDI S-LINE

Ranger emnet

Ken-gti

Anbefalte innlegg

Du har ikke chippet din vel?:) Forbruket går bra mye ned når du chipper, så det anbefales:) Jeg testa min på lankjøring i fjor da jeg kjørte til Øst-landet, jeg hadde airconditionpumpa på full kjøling, cruisecontrollen plottet inn på ca 100km/t, da brukte jeg 0.40 - 0.45:) Blanda kjøring ligger rundt 0.6:) Chippet til 185hk - 425Nm:)

Er litt bekymret om hvor mye jeg får senket min også!:(

nei har ikke chippet, vurderte det men får se, dårlig erfaring med chip og Audi:) hehe..hadde en s3 som var chippet, også raste motoren etter jeg solgte den..

Det går ned såpass ja? får se hva som skjer:) og hvor lenge jeg har den, er vel ikke kjent for å ha bilene mine lengst:P

hadde 5 biler ifjor bare så,hehe..

hmm bredde og ET har du på felgene dine da?

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei har ikke chippet, vurderte det men får se, dårlig erfaring med chip og Audi:) hehe..hadde en s3 som var chippet, også raste motoren etter jeg solgte den..

Det går ned såpass ja? får se hva som skjer:) og hvor lenge jeg har den, er vel ikke kjent for å ha bilene mine lengst:P

hadde 5 biler ifjor bare så,hehe..

hmm bredde og ET har du på felgene dine da?

Ok:) Disse bilene går jo veldig godt uten chip også så!:D

Jeg har 8.5" brede felger med ET45..:) Du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg syntes den går helt greit til bare å ha 240hk så:)

ok.. mine felger er 8*20 med et 43. 225/30-20 dekk.. bak kan jeg legge den sålangt ned som overhodet mulig, foran jeg er spent på:S blir noen cm ned så:) hjulbuen og kanten på hjulbua er ganske fin foran iforhold til golf 5 egentlig så..:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg syntes den går helt greit til bare å ha 240hk så:)

ok.. mine felger er 8*20 med et 43. 225/30-20 dekk.. bak kan jeg legge den sålangt ned som overhodet mulig, foran jeg er spent på:S blir noen cm ned så:) hjulbuen og kanten på hjulbua er ganske fin foran iforhold til golf 5 egentlig så..:)

Jeg har montert spacere bak for å få felgene like langt ut som felgen foran, ser litt bedre ut:)

Tror jeg kan senke ca 3-4 cm, men da må det være stivt senkesett, ellers får jeg problemer..

Kanskje valsing er en idè? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert spacere bak for å få felgene like langt ut som felgen foran, ser litt bedre ut:)

Tror jeg kan senke ca 3-4 cm, men da må det være stivt senkesett, ellers får jeg problemer..

Kanskje valsing er en idè? :D

brei spacer har du? tenkte ha det jeg og, 10 eller 15mm..

jeg håper på å få ned min 5cm til:) uten valsing, må se litt.. 4 skal ivertfall gå:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brei spacer har du? tenkte ha det jeg og, 10 eller 15mm..

jeg håper på å få ned min 5cm til:) uten valsing, må se litt.. 4 skal ivertfall gå:)

Jeg spacet den 5mm på hver side, men kunne kanskje hatt 7mm eller noe sånt:) Hadde selvfølgelig vært tøffere med litt mer, men det blir bare problemer når jeg skal senke osv..

Satser på mest mulig senk uten problemer, i tillegg skal jeg montere leppe foran neste uke + skjørt på sidene og bak etterhvert, så det blir nok bra til slutt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spacet den 5mm på hver side, men kunne kanskje hatt 7mm eller noe sånt:) Hadde selvfølgelig vært tøffere med litt mer, men det blir bare problemer når jeg skal senke osv..

Satser på mest mulig senk uten problemer, i tillegg skal jeg montere leppe foran neste uke + skjørt på sidene og bak etterhvert, så det blir nok bra til slutt..:)

aaaah ok:) begrensa mye man får den ned da, skal ikke ha noe plast jeg da, keep it OEM;)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg hinker rundt på krykker om dagen og er TEMMELIG lei av pc,xbox og tv så måtte polere bilen være en fin ting:) tar tid men det er jo bare kosejobb:)

Har polert ett lag med Swissvax concorsso og ett lag med Swissvax Shield,venter og på en boks med dodo juice purple haze som skal på:) Bilen blir og senket til mandagen, glede seg: smil :

DSC_0358.jpg

DSC_0343.jpg

DSC_0324.jpg

DSC_0348.jpg

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ble noe annet ja!:pray

Gleder meg VILT til jeg får montert mitt også!;)

Hvordan er det å kjøre med?:) Stivt? Subber det?:)

ja senk gjorde ALT:) hihi

ganske greit, faktisk ikke så mye stivere enn orginalt s-line, så fornøyd jeg, subber bittelitt på høyre side foran og bak, bak er det skruen til bakfanger som den er såvidt borti i litt større dumper, og foran er det skruen til innerskjerm i toppen, fjerna den men subber litt i metallet som den satt festa i.. men smal sak fikse på senere:) har igjen 4mm gjenger bak og 25mm foran ca:P

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja senk gjorde ALT:) hihi

ganske greit, faktisk ikke så mye stivere enn orginalt s-line, så fornøyd jeg, subber bittelitt på høyre side foran og bak, bak er det skruen til bakfanger som den er såvidt borti i litt større dumper, og foran er det skruen til innerskjerm i toppen, fjerna den men subber litt i metallet som den satt festa i.. men smal sak fikse på senere:) har igjen 4mm gjenger bak og 25mm foran ca:P

Det ble et utrolig bra resultat:)

Er spent å se hvordan det skal gå med senk på min og hvor lavt jeg kommer uten problemer..:)

Hvor mye senk kjører du med nå da ca?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et utrolig bra resultat:)

Er spent å se hvordan det skal gå med senk på min og hvor lavt jeg kommer uten problemer..:)

Hvor mye senk kjører du med nå da ca?:)

hva slags senk hadde du igjen?

jeg og var spent .. men det går bra altså.. kan ned mye:)

njaaa s-line senker vel orginalt ca 2-2,5 vel? den er vel 5cm ca laver enn det:p så toalt en 7-8cm kanskje:) ikke noe større problem med det så:) men kunne ikke hatt noe felger stikkene lengre ut foran . bak går det men da må jeg heise den litt tror jeg.. faretruende nær innerskjermen:P men hatt ett senkesett som var vesentlig stiver så hadde det gått :)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags senk hadde du igjen?

jeg og var spent .. men det går bra altså.. kan ned mye:)

njaaa s-line senker vel orginalt ca 2-2,5 vel? den er vel 5cm ca laver enn det:p så toalt en 7-8cm kanskje:) ikke noe større problem med det så:) men kunne ikke hatt noe felger stikkene lengre ut foran . bak går det men da må jeg heise den litt tror jeg.. faretruende nær innerskjermen:P men hatt ett senkesett som var vesentlig stiver så hadde det gått :)

Jeg hadde først Ta Technix, men jeg bytta til supersport:) Koster litt mer og er litt stivere, men fikk en god pris inkl. montering hos et styling/tuningfirma:) Felgene mine stikker også litt lengere ut foran enn bak, men jeg har spacere bak, så får se om disse må fjernes...!:) Hvis jeg får mye problemer, så tror jeg bare at jeg valser litt!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider