Bamsemoms Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Droppa innlegget jeg, men vil fortsatt ha med at jeg håper du blir saksøkt opp stussen for plagiat Hahaha... Må nok si meg til dels enig med deg Kverna. Men OM dette skulle bli noe av så er jeg imponert. Håper info kommer på tråden. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ta en tur som er i skandinavia i hvertfall..mye mer realistisk og mangle fler som blir med! hadde vært gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Men midt i fellesferien? Du vet det er MANGE bilder på autobanen på den tiden av året? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Ja, enig at det ville vært bedre å holde seg innen skandinavia første gangen, så dra det utover etterhvert som man ser hvordan det går? Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Saksøkt? Hvorfor det? Eneste måtte vært navnet på opplegget da.. Lykke til, håper dere vet at det er endel planlegging osv som må til for å gjennomføre det. Men ingenting er umulig! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Forhørte meg for noen år siden om ett annet lignende arrangement.. Lindesnes til Nordkapp.... Der var det å betale inn 30.000 i forhåndspåmeldelse. Hva skjer den dagen man stiller til start? 10 stk har gått på limpinnen og vil være med, men ingen arrangør som sitter med 300.000 kjappe på kontoen, og de har forduftet som dugg for solen. Jeg aner ikke om det skjedde i det tilfelle som jeg snakker om, da jeg hørte aldri noe mere om det "rallyet" etter at det skulle vært gjennomført. Detta har jeg ikke trua på, virker alt for suspekt. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Tror saken er død, domenet er borte og tidligere innlegg av selveste er endret og\eller slettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 :D de dro til seg halen og smelte igjen døra....:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Var vel bare ett par fjortiser som skulle leke bigshots Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 detta blir for tamt, førstemann fra lindesnes til nordkapp eller omvendt UTEN noe spesiell planleggning, kun avreise-tidspunkt og påmelding, så er det førstemann fram UTEN noe regler(men kun stempling i lindesnes og i nordkapp)skikkelig cannonball run-stil...det hadde vært mer morro!!:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Tar vi turen nå i vinter da, så det blir litt utfordring for 123 bilen din? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Iden var god, men gamle opel får vel råde bank halveis til portugal. Så en gummiball 300 skandinavia er vel mere realistisk. Men litt skeptisk til hele greia, blir vel ikke noe av Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifrelst Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 skandinavia hadde nok blitt langt nok og sikkert en kul tur det:) har jo oljeforbruk like stort som bensin så blir en jæævelig dyr tur vertfall..hehe Siter Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk Ford sierra cosworth lekebilen Bmw 520 E34 Vinterbil solgt Nissan 200sx S14a bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Dette kan jo være en kjempe greie og dra igang det.. Men det trengs folk med en goooood del pågangsmot for og dra igang med noe sånn..Kan nok være enig med at et lite "test run" innen skandinavia hadde nok vært best i 09. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 jeg tror døra smalt igjenn før de hadde trekt til seg halen:P Hadde vært kult med noe sånt, men trenger nok noen år, ikke mnd med planlegging(hei, da blir det jo ferdig til jeg blir ferdig med bilen:) ) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg