Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

Originally posted by passat kara

skin seter er tøft det som vi prata om i går men DYRT!!! hvis "anledningen byr seg" ska e denge deg med den treningsforum.net skjorta di!! hehe

Hvem skal du ha hjelp av da Vemund? Hehe ;)

vemund

Jepp jepp.. Vi får se hva vi får gjort utover da vet du.. Det ordner seg nok.. Men du trenger da vel ikke noen nye fester til fangeren din..? Så greit ut spør du meg..

Jeg fant foresten den fangeren til den BMW V8`rn vi så i tuning bladet mitt i går! Den er fiiin!! Har lyst til å kjøpe den.. Skal skal!!

Husker du den?

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte på skinnene fra fangern og inn i bilen de var jo ikke helt bra, plast festet ordner vi vel tenker jeg. satt jo godt i helga.

bare lysten på å ha den ltit fin foran fangern min er ikke helt fin nå.. kan vel kansje ordnes men .. jaa

treng foresten 1 del til jeg.. den innerskjermen på venstre side foran har du den mr [kj] ?

vi kan starte front skade klubben da.. hehe blir den bitreste klubben som noen gang har vært laget.

den mørke lilla? den var nice... mye finere bimmere i bladet (den røde også uten om sprederne)

"Hvem skal du ha hjelp av da Vemund? Hehe " hehe faen nå satt du meg fast :( får ringe til mor di.. øhhhh

men hva tycker folket? cleanest med org fanger? men tøffere med rs kansje?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den jaaa.. .tenkte på det feste til fangeren ikke sant..?? det som sitter på innerskjermen?må bare sjekke om mitt er helt først... skal ta ut motoren i bilen idag.. må en tur til oppretteren og dra litt ;) er mere ergelig for deg da, som hadde hel bil og fikk vrak - jeg valgte jo det selv ;) hehe

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Jeg har den jaaa.. .tenkte på det feste til fangeren ikke sant..?? det som sitter på innerskjermen?må bare sjekke om mitt er helt først... skal ta ut motoren i bilen idag.. må en tur til oppretteren og dra litt ;) er mere ergelig for deg da, som hadde hel bil og fikk vrak - jeg valgte jo det selv ;) hehe

vrak og vrak fru blom.. mangler bare fram fanger så er den hel.. og den plast saken i innerskjermen da.. men men...

festet på fangern som skal sitte til innerfanger er ødeagt hos meg. men ska du selge fanger og grill? si i fra..

eventuelt de metall stengene som går fra fangern og inn i karassoriet.. fangern i oslo var dårlig så slit med og finne en annen en til en rimelig pris.

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grillen - altså plast rundt lykter er til salgs... fangeren er jeg ikke sikker på enda, vist jeg skal kjøpe den fangeren som skal limes på så må jeg beholde den, vist jeg skal ha en erstatter, så selger jeg den.. de festene som du menere må jeg bruke selv.. hehe, var en yaris som modifiserte fronten litt... hehe

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

grillen - altså plast rundt lykter er til salgs... fangeren er jeg ikke sikker på enda, vist jeg skal kjøpe den fangeren som skal limes på så må jeg beholde den, vist jeg skal ha en erstatter, så selger jeg den.. de festene som du menere må jeg bruke selv.. hehe, var en yaris som modifiserte fronten litt... hehe

grillena ltså plast rundt lyktene jeg er interessert i..

selve fangern også.. hvis du ikke ska ha den.

men hva tru du om glas fiber fanger og sånn du lime på.

litt ypp på rs litt usikker egentlig.. men priser osv rundt om..

ble ca 3600 for sånn lim på sak hos nbs.

var en saab som modifiserte min front.... har du noen bilder av delbilen din ell? bare sjekke litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Fått noe mer planer for bilen da?

Glassfiberfront duger det helt til du kommer så vidt borti noe.. da er det ikke noe kult med glassfiber...

Da kan man være glad for at det finnes glassfibersparkel :D

morn!

mye planer men mindre penger :( i alle fall i disse tider..

senke settet burde vært her nå snart.. 1 måned på fredag sia jeg bestilte det..

lysten på en "clean" bil med lukka grill (ikke nødvendigvis bak look) org fangere men alt lakkert inkludert håndtak og speil.. det er pent så det i vw speed.. mmm nice.. enda finere hvis man ordne mono visker og flyttet skiltet på sia ell no...

men tøft med rs fanger også da.. men usikker på hvordan det blir.. kan bli litt rart med rs fanger foran hvis jeg ikke ska ha no spesielt ellers rundtom.. syns forsåvidt rs4 fanger er en del finere en vanlig rs fanger.. hva slags fanger hadde du foran på gamle audi'n at?

har du no erfaring med liming av fanger du ell?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

hva slags fanger hadde du foran på gamle audi'n at?

har du no erfaring med liming av fanger du ell?

vemund

Jeg hadde en Dietrich RS front på audi 80`n.

Var mer lik rs2 front enn rs4 front.

Ikke noe erfaring med liming av fanger.

Eneste limingen jeg gjorde var da jeg limte på Rieger bakfangern utenpå org fangern på 80`n.

Det beste er vel å kjøpe hel fanger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn morn.

fått senke sett nå.. bestilte 60/40.. men kan det stemme at fjørene bak er ca 10cm lenger en de foran?

var i samme boks og tuv papir fulgte med.. skjønte ikke så mye av papirene egentlig......

tok av fram fangern og retta opp bjelka sånn nogen lunde og hadde inn netting i fangern, brukte lim pistol og skruer.

prøve og ordne bilder neste helg.. eneste som mangler nå er og feste den på sia på bilen.. prøvde med strips men tru e ska gå for stål tråd..

må også rette opp brakketen til lyktene litt..

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå

vært lite med bilder i denne tråden min :(

det beklager jeg.

nå har jeg i alle fall at noen bilder, så legger jeg dem ut nå..

har fått bilen i orden at og bruker den nå,, men jeg er på utikk etter deler, lykt, ramme til lyktene og ny fanger.

jeg syns selv bilen ser ganske bra ut etter smellet, har ikke brukt så mye penger på og ordne det ca 3-4 hundre tru e.. og ble jo taksert til over 11smackaroniiiiis..

fanger.jpg

frasia.jpginni.jpgmin.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...