Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

Nei, det har han nok ikke gjort... :)

Lenge siden du har oppdatert tråden din nå Vemund!

På tide å ta en skikkelig økt med bilen din! Senke den, ny fanger og grill.. osv..

Så kan vi ta bilder og legge ut her.. ?

Er ikke så lenge før våren er her nå, og da må du jo ha bilen din lav og fin ;)

Erik

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har som sakt grått interiør vists det er av intr... er vanlig CL, likt det du har ifra før av... har grillen også.. går for en billig penge ;)

venter fortsatt på min da :( uff... også har jeg lyst på senkesett - men vet om 40/40, tror det er litt lite.. liker ikke biler som er høyere bak enn forran.. men får se..

venter på oppdateringer her nå!! :)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei karer!

fy faen denna tråden ble ikke som forventet!

jeg hade planer om å gjøre mye med bilen og få fixa mye men har jo liggi skikkelig på lat siden.. mest kansje pga økonomi og at det er kaldt ute..

men som folket vet så har e senke sett liggendes 60/40

alarm, sentrlås liggendes..

detta må jeg og erik få opp snart!!

bilen ska på godkjenning snart også prøve og få den inn neste uke. eneste jeg veit jeg burda ha bytta er bremseskiver.. ellers tru jeg det meste er i orden.. tru e vente med og senke bilen til etter godkjenning bare i "Tilfelle"

fylte 20 i helga så fikk noen penger så nå vil e få snekra sammen bilen helt strøken.

her er deg jeg trenger :

venstre fram lykt

lykt ramme

fanger (både metall og plast)

ypp på ny grll og .. ta og sparkle at vw merke på den og ha det helt "cleant" så pris [kj] ???

NoLimit ypp på nye felger men tru kansje det ikke blir for neste sommer :( hadde lyst på 17 ell 18 men vært tøft med noen foxy breie 16" med litt "sexy" kant...

spørs om jeg og erik får gå på i helga og fixe bil gitt..

bimmer og vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

NoLimit ypp på nye felger men tru kansje det ikke blir for neste sommer :( hadde lyst på 17 ell 18 men vært tøft med noen foxy breie 16" med litt "sexy" kant...

spørs om jeg og erik får gå på i helga og fixe bil gitt..

bimmer og vw

Gratulerer med dagen som var! :)

skulle hatt noen kule 17" på den bilen ja.. hadde blitt fint det.

du får si fra om du skulle trenge noe hjelp da.. ikke så flink til å skru men... jeg er flink til å lage saft da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No Limit: hahahahahaha :D

Hva sier du til 1000 kr, da får du med seter og dørtrekk og grill??? ypp på penger jeg serru... kan se om jeg ikke får knipset noe bilder av setene ;) hehe.

Synes du burde ta med senkesettet ditt når du viser den jeg.. ikke noe problem da, er jo TUV papirer på - så de har jo ikke noe og si, men du må ha forstillingskontroll da, så hjula dine ikke peker i alle kanter :P haha

hvor mye måtte du ut med for alarm da..? alarm er kjekt altså..!!! trekker ned litt på forsikringen... :)

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nolimit: jeg ska si i fra jeg vet du :) du er flink til og komme med tips da det ska du ha! det med safta veit jeg ikke så mye om.. hehe

takker takker, fikk mye fint på den dagen gitt skikkelig kalas med fyll og fanteri..

[kj] tvile på at det er akutelt med interiøret men send over bilder så kan e glåme..

pris på grillen bare da?

veit jeg må ta forstillings kontroll ikke no stress det men men får se ann litt.. lysten til og få den neåt bakken.

og du Dissey : pris på venstre fram lykt og grill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dissey

[kj] : jeg limte den nye fangeren utenpå den gamle . var det letteste det. Er det mye jobb å ta av dør trekkene ? Har vurdert å trekke de om så de passer med omp stolene mine.

passat kara : hva med 800 kr ?

ikke no stress og ta av dør trekkene nei..

800 smackers.. hmm en smule stiv pris men åssen er det med porto på sånne ting da mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørtrekkene er ikke mye arbeid, har ikke tatt av mine enda, men har sett på de nye jeg har, er vell bare 2 skruer og noen klips..

Passatkara: Jeg bor jo på brandbu da, så vist du er intr i grill så er jo dette bare 1 time kjøring da, slipper porto på det :P haha

Dissey: Intr i innredningen min..??

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Dørtrekkene er ikke mye arbeid, har ikke tatt av mine enda, men har sett på de nye jeg har, er vell bare 2 skruer og noen klips..

Passatkara: Jeg bor jo på brandbu da, så vist du er intr i grill så er jo dette bare 1 time kjøring da, slipper porto på det :P haha

Dissey: Intr i innredningen min..??

mister k jod hvor mye ska du ha for grillen da?

har du noe flere deler som er av interesse?

er det sedan ell stv du har?

kjenner du lethal? han henger her på forumet mente han kom fra brandbu jeg... hmm

er interessert i grillen hvis prisen er riktig.

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selv skal kjøre sedan, men den delebilen jeg har er uvist, siden ræva er hugget av... :P er vell ikke stort mye annet enn grillen og intr mitt som er brukenes... har jo noe bremsevesketank og visker pluss hjernen til en 1.8l.. men ellers så er det bare rammeverket som er igjen..

hva med 400?

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider