Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JungHanz

Har du no fler bilder av bilen din ? Så ut som en pen bil. Akkurat sånne lykter som jeg er på jakt etter. Du vet ikke hvor jeg får tak i slike ?

heisann! Har ikke flere bilder akkurat nå.. den er så skitten og styr, at jeg har ikke orket å tatt bilder enda ;) blir noen bilder når jeg får på sommerfelgene om et par ukers tid. Det er jo hella lykter, så leverandører av hella burde vel få tak i de vel?

Offtopic: En kompis som kjøpte seg golf g60 i dag.. de går jo STYGG GODT! tok meg en test tur i sted :D Om en ukes tid eller noe, blir det turbo i den.. Det passer meg fint når han trenger sjåfør i helgene :D

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort litt småtteri med bilen.. har kjøpt inn lakk,klar lakk,grunning,sparklel og netting..

tok av gamle fangern på bilen tok over metall skinna, tok over lista som leppa sitt i til "ny" fangern og satt inn netting.. gnidde inn fangern med "bumer shine" hehe så den ser rimelig strøken ut.. fangern ble i alle fall mye finere en gamle fangern.. helt klart verdt 250.. ble også litt reinere uten de lykte spylerne..

grillen jeg fikk tak i har jeg begynt og sparkle på... krevde jammen meg en god del sparkel og for å få bort det store vw merket. brukte netting under og har i skrivende stund lagt 5-6 lag sparkel og pussa.. og mere ska det bli.. jævli vrient og få det helt rett for grillen er litt skrå.. så er ikke bare og dra over med sparkel spade.. så spent på hvordan dette blir etter hvert :/

fikk ny fram lykt i dag også.. takk til dissey for den :D venter med og montere en for regner med at neste helg så røsker jeg ut hele ramma til lyktene og setter den i klemme og retter den helt opp..

det jeg er litt spent på nå da.. er hvordan bilen blir med 60 senk... bare nå i helga så har leppa skrapa nedi 3 ganger ved kjøring på farts dumper.. så det får vel tiden hvise hvordan det går.. sett en del sånne biler uten leppe og det er mildt sagt jævli stygt... desutten tåler vel min litt mindre en orginal fanger da jeg ikke har hele grillen i fangern så den sitter kun festa på hvert hjørne av bilen..

prøve og få tatt noen bilder i påske ferien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Lite tips vemund... istedet for og bruke sparkel spade, altså stålplata til og dra sparkelen utover med - kjøp deg en i gummi ;) mye mer fleksibel...

god ide! jeg ska se om e får kjøpt meg sånn en dag :D

i dag når jeg kom hjem fra jobben så jeg litt på fangern.. var en glipp så nettingen satt ca 1,5-2 cm lenger inn på ene sia en på den andre.. dette var ikke no særlig pent og irriterte meg litt.. så etter å ha sitti foran data'n i en halv time gikk jeg ut og skrudde av fangern skrudde av nettingen og festa det på igjen.. når jeg først var i gang skurudde jeg i et par skruer så jeg fikk festa leppa litt bedre.. bestilte meg foresten skilt ramme fra VACN i helga :D litt "dekal trim" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld :D

Hadde bilen på eu godkjenning i dag på naf.. den gikk ikke gjennom.. jeg viste jo at den ikke gikk gjennom viste at skivene var dårlige det sa forrige eier men jeg drøya med og bytte det fordi jeg trudde e måtte bytte et hjul lager og gadd ikke ta det i 2 omganger... så 2 toer feil.. på gamle bilen fikk jeg 1 ener feil hehe

uansett... ene feilen slitte skiver andre var bremserør.. relativt små ting.. ska ordne feilene til uka mulig jeg kombinere det med senking.. det kan bli tøøøøøøøøft :D

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Hei og god kveld :D

Hadde bilen på eu godkjenning i dag på naf.. den gikk ikke gjennom.. jeg viste jo at den ikke gikk gjennom viste at skivene var dårlige det sa forrige eier men jeg drøya med og bytte det fordi jeg trudde e måtte bytte et hjul lager og gadd ikke ta det i 2 omganger... så 2 toer feil.. på gamle bilen fikk jeg 1 ener feil hehe

uansett... ene feilen slitte skiver andre var bremserør.. relativt små ting.. ska ordne feilene til uka mulig jeg kombinere det med senking.. det kan bli tøøøøøøøøft :D

Vemund

Jaja, Vemund, dette høres jo IKKE bra ut! 2 - 2er feil???

Hehe.. Neida.. bare tuller litt.. :cool:

Vi får ta å skru litt i påska da vet du.. Har jo mer enn god nok tid da.

Må sette på senkesettet i samme slengen når du skal bytte bremseskiver, ikke sant? Joa, det gjør vi!

Blir gøy å få den såpass mye lavere tro jeg! Skal vi slenge på sommerdekka og eller? Bare for å prøve?

Synes hvertfall du må kjøpe deg no nye felger på passaten! 16" breeeie..

Brock B1? Tror det hadde vært mye tøffere enn slike 17" som jeg hadde.. Eller hur?

-Erik

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider