Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

Originally posted by Sfinx

Jaja, Vemund, dette høres jo IKKE bra ut! 2 - 2er feil???

Hehe.. Neida.. bare tuller litt.. :cool:

Vi får ta å skru litt i påska da vet du.. Har jo mer enn god nok tid da.

Må sette på senkesettet i samme slengen når du skal bytte bremseskiver, ikke sant? Joa, det gjør vi!

Blir gøy å få den såpass mye lavere tro jeg! Skal vi slenge på sommerdekka og eller? Bare for å prøve?

Synes hvertfall du må kjøpe deg no nye felger på passaten! 16" breeeie..

Brock B1? Tror det hadde vært mye tøffere enn slike 17" som jeg hadde.. Eller hur?

-Erik

Hallois!!! sku hatt no felger ja!

og ja vi ska faen meg senke! lure på om jeg må ha sånn sak rundt demperne ell om det følger med. sånn beskyttelse.

ringte på auto'n i dag over 300 for bremse slangen det var dYRT§! så jeg ringer på torshov etter jobben....

vi får skru og mekke ja erik! alarm må vi også ordne. håper bare det ordner seg med etter kontroll hvis jeg senker den.. sjeker de dette der da mon tro?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vært innom torshov i dag og kjøpt klosser og skiver (950 ca)

var også innom vw audi og skaffet meg bremse slangen.. den kosta 300 og no men sia jeg var en sånn passat løøøver fikk jeg den for 300 ;) kjøpte også et passat merke krommet fra nyere passat.. samme som sitter på golf 4.. tenkte jeg sku prøve det på bilen min.. fant ut etter på at det ikke passer bak fordi det er 3 feste hull til merket som er der.. så da blir det enten og sparkle igjen det ene av disse ELLER så blir det og ha det i grillen.. eller front plata da som e jobber med....

fant også svaret på et spørsmål i dag angående alarmen.. grua meg til og søke på hvem ledning som tenning hakk 2 gikk på, men fant ut at det trengte jeg ikke fordi når jeg trykker inn lås sylindrern så går spenningen på .. ja litt avansert og forklare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sku bytte skiver i dag.. på ene sia gikk det fort som faen... klosser og skiver helt greit... men på andre gikk det ikke fult så bra :rolleyes:

3 av 4 skruer som fester calipern rauk..... fikk ut den 4 og har fått ut de andre så i morra blir det rake veien til lillehammer og få tak i nye skruer og få ordna ferdig og vist den så jeg er ferdig med det :D

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

sku bytte skiver i dag.. på ene sia gikk det fort som faen... klosser og skiver helt greit... men på andre gikk det ikke fult så bra :rolleyes:

3 av 4 skruer som fester calipern rauk..... fikk ut den 4 og har fått ut de andre så i morra blir det rake veien til lillehammer og få tak i nye skruer og få ordna ferdig og vist den så jeg er ferdig med det :D

vemund

Fikk tak i skruer i dag, fikk på sakene og har hatt på sommer dekk.. har ikke bytta slangen for hadde ikke noen fast nøkler for hånd, hadde vært best og brukt det når e sku få av bremse slangen for den satt ganske godt.. så det får jeg ta i over i mora eller noe..

bilen ble stygg som faen med sommer dekk..kjøre 195/50-15 og det blir veldig smått på den bilen så ble en stor glippe mellom hjul og bue :/ sku bli godt å fått senka gitt..

sjekka tuv papirene og fjørerne i går men nummeret på demperne foran stemmer ikke med det som står i papirene så nå er jeg faen meg usikker på om e vil slenge på noe før jeg veit alt med sikkerhet :(

sto også 47 på fjørene både foran og bak, og hvis det viser seg at e har fått 40 senk rundt om blir e litt sur...

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå.

mener å huske at tallene på fjørene stemte men ikke på demperne foran.. tru ikke det har noe å si.. for er vel fjørene som de sjekker på godkjenninga.. jaja det order seg helt sikkert til slutt.. bare litt sur hvis døm begynne å belje om nr på fjørene mot tuv papir...

lakka bak lyktene mine i dag.. ble ikke helt bra men ska ta opp at litt i morra.. ble halv sota.. tøft det :D

Nå er det grill party her :D

må vel begynne tidelig med pilsen ska det bli no liv.. :rolleyes:

Mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du no bilder av sotinga av baklyktene ?

Hvordan var det du gjorde det. Har litt lyst til å sote mine også.

Men er litt usikker på hvordan jeg bør gå frem.

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Hei å hå.

mener å huske at tallene på fjørene stemte men ikke på demperne foran.. tru ikke det har noe å si.. for er vel fjørene som de sjekker på godkjenninga.. jaja det order seg helt sikkert til slutt.. bare litt sur hvis døm begynne å belje om nr på fjørene mot tuv papir...

lakka bak lyktene mine i dag.. ble ikke helt bra men ska ta opp at litt i morra.. ble halv sota.. tøft det :D

Nå er det grill party her :D

må vel begynne tidelig med pilsen ska det bli no liv.. :rolleyes:

Mvh

vemund

hehe.. liv i øyer ikveld Vemund?

Hørte rykter om at det var det?

Kanskje jeg tar meg en tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe - hiv opp noen bilder nå :) mange som er hypp på og se resultatet!!!

Hallois!

har desverre ikke noe kamera og ta bilde med :( ska se om e får lånt kamera av en kammeret ell no..

uansett.. skrudde av blinklysene bak ell baklysene på bak skjermen da og lakka de opp at.. er ikke helt fornøyd enda uansett men men det funker da .. bedre en det jævla farge kartet av noen bak lykter.. saken er bare den at jeg ikke vil ha for mørke lykter.. det er både harry og det er lett å bli stoppa..

var på et verskted som en kammerat av meg bruker, han driver og ska lakke bilen sin og hadde no væske som fjerna lakk.. vi brukte i alle fall dette på ene lykta som det hadde rent på og da ble den fin som ny!!! så fins håp før eu godkjenning osv.. tøøøft!

på gamle bilen lakka jeg rødt.. da blinka det jo litt rødt også så det var ikke no smart.. sett mange volvo dritt biler med svart lakka bak lykter som man nesten ikke ser noe av hverken rygge ell blink lys det er ikke no særlig det hell....

når jeg var ute å kjørte i sta hørte jeg en rar lyd fra forstillinga.. eller noe annet.. var sånn "dunk dunk" lyd som kom i blandt.. å når e ga på... minna litt om lyden fra gamle bilen da opphengs kula måtte strammes.. ska jekke den opp og prøve og snurre hjulene men prøvde og dytte den ned og gynge den litt i dag men ikke no lyd da....

en mulighet er jo motor feste :( håper ikke det er det... i så fall så har vel du et par til over KJ ? hehe

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I dag har e og madammen vaska og støv suga bilen :D så tenkte at da måtte vi ta noen bilder og dele med døk.. hehe

vemunbil.jpgnmbil.jpgbak.jpgbarebil.jpgbjokre.jpg her er et lite bilde av far i aksjon.. gamle bilen min å :D i bakgrunnen ser du naboens 35i også.. i veien jeg bor er det 5 hus og 6 passater (7 hvis du regner med delbilen ;) )

passaten har jo høyde skrekk enda... men akuratt leppa foran den er ikke mye over bakken egentlig.. subber støtt og stadigt.. og har ikke speiselt dårlige dempere..

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

se der ja :) nå flasker det seg skikkelig her!! :)

fikk panka på med interiør rens og saker prøve og holde bilen litt strøken.. men men fått litt lyst på netting grill jeg nå men er veldig usikker..

annen ting.. kunne det vært kult med vw merkee i fangern min.. altså der jeg har netting i fangern.. synes kansje ikke så godt på bildene men har netting i fangern i stedet for den plastikk grillen..

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider