Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

i dag prøv monterte jeg grillen jeg har sparkla på .. tru det kan bli tøft altså.. men må kjøpe meg sånn sparkel spray og fyre på.. for er så små riper som e ikke får dekka til :(

har vaska og polert bilen i dag.. samt hatt på vw audi club merke.. syns de merkene var mildt sagt dritt dårlige.. ene ble jo ødelagt !! andre var også vrient.. hatt på merker før men syns disse var spesielt vonde..

noen som har noen formening om hvor mye det vil koste å få et verskted til og bytte fjører og dempere foran samt justere forstillinga mi? 2 lapper +/- ?? tru jeg skal ta og få gjort det på versksted...

MVH

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm... tror nå det er 700,- for forstillingsjustering... så må kanskje beregne litt mer cash i arbeid da... rart du ikke får sparklet igjen små hakk?? skulle ikke være noe problem liksom... men må ikke pusse for mye da, for da kommer du aldri noen lenger :P

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hmmm... tror nå det er 700,- for forstillingsjustering... så må kanskje beregne litt mer cash i arbeid da... rart du ikke får sparklet igjen små hakk?? skulle ikke være noe problem liksom... men må ikke pusse for mye da, for da kommer du aldri noen lenger :P

jeg får se på det en dag hehe

den er jo rimelig bra men er som sagt igjen noe i midten.. hmm får se til helga hvis e gidd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du kan forte deg og sette på senkesettet, slik at jeg ser om jeg skal ha 60/40 eller 75/45 :P hehe

ska du senke mere en meg ? lite aktuelt! hehe

uansett ska prøve og sjekke hvor mye det koster å få det gjort på verksted.. min er nå rimelig lav sånn den er men ska bli lavere..

kan jo slenge på andre skåler så får du den mere neåt.. :D

vært tøft med justerbart også men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, ville jo vært tøft.. men da må man jo ta en forstillingskontroll hver gang man justerer da... er jo litt kjipt... er jo ikke det samme som og kjøre med en jekk under bilen :P muahah

har sendt rundt noen forspørsler på pris nå... så får se :)

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, ville jo vært tøft.. men da må man jo ta en forstillingskontroll hver gang man justerer da... er jo litt kjipt... er jo ikke det samme som og kjøre med en jekk under bilen :P muahah

har sendt rundt noen forspørsler på pris nå... så får se :)

forhørt meg litt om priser i dag jeg..

et verksted på lhmr sku ha 3 lapper for å bytte foran og bak.. det er jo greit nok men de sa jeg MÅTE ha fire hjuls kontroll og det kosta 1200 på vw /audi..

sjekka på vw audi de sku ha 6 lapper inkludert forstillings kontroll. bytta jeg bak selv ble det 3600 kr... syns uansett dette var dyrt..

spørs om jeg enten bytter bare forna på verksted og tar vanlig forstillings kontroll ell så byte jeg rundt om selv..

hva tror folket? er det noe særlig vanskelig? har bytta bak før men ikke foran virker litt avansert messom...

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Lettere forann, mindre deler. :)

Og det er ikke noe å justere på bakstillingen, så du trenger kun forstillingskontroll.

hehe hva mener du med lettere foran mindre deler?

jeg også syns det var rart han sku ha 4 hjuls kontroll på en så gammel bil.. hmm

gjorde ikke det på gamle bilen og gikk da fint der

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Søk i Golf 2 forumet, er samme demperne framme på Passaten.

Mindre, eller færre deler. Bak er det div. hylser osv som må på i rett rekkefølge.

så du mener jeg burde klare dette uten store problemer?

tru vel egetnlig ska e ska klare det også. med litt hjelp i alle fall..

bytta bak på gamle bilen.. det var likt som på golf 2 det var ikke no spesielt vanskelig.. bare man setter den metall ringen riktig vei så ikke demper stanga fyk opp i bagasje rommet.

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er noe pes og bytte jeg.. bare få tak i riktig verktøy.. bytte om - sende bilen på justering.. da har det kostet deg 800 kr...

har selv byttet bak på riskokeren min, og forran på audi'n jeg hadde..

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikser da vi selv, Vemund.

Fattern har jo riktig verktøy på verkstedet han.. Kan vi jo bare kjøre kjerra di ned dit en dag og gjøre det.

Er jo ikke så lenge siden jeg gjorde det på bilen min heller da.. Hehe.. det er ikke noe problem altså! Det går se greit at!

Bare å ta det en dag du får tid det..

*Alle betalte regninger på internett, untatt Burre, Han sette fast fingerene sine i tastaturre..*

Haha.. Lite morsom i dag..

Vi må nok ta det en dag snart.. Sentrallås og alarm har vi og.. Hehe.. Nok å gjøre her,Vemund.

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider