Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

hehe har ikke flere bilder av den der.. hentet den ifra passatbilder posten... men som du sier - ser ut til og være en b3 med b4 fanger ;) men tøff er den da.. hehe enda ikke fått fanger ifra autospar... skjønner ikke at slike ting skal være så jææævla vanskelig!!!!!!!

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by passat kara

kan du komme med sånn mega lett rask guid på hvordan det er og senke bak? må jeg ha spesial pipa bak å?

driv og lure på om e sku gått for senkeskåler jeg... hmmmm

er ikke sikker på om det er lavt nok..

vemund [/quote

Trenger ikke noe spes av piper og slikt vist jeg ikke husker feil. må bare komme til inne i bilen og da å du skru av setebeltene for å komme til mutterene til demperen. Kan være litt trikky, ellers er det ikke no stress.

Ganske rå den grønne ja, synd ikke rompa passer på sedan.

Hadde kjøpt fangeren til den grønne, hvist jeg ikke hadde alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe har ikke flere bilder av den der.. hentet den ifra passatbilder posten... men som du sier - ser ut til og være en b3 med b4 fanger ;) men tøff er den da.. hehe enda ikke fått fanger ifra autospar... skjønner ikke at slike ting skal være så jææævla vanskelig!!!!!!!

hvis jeg var deg kj ville jeg solgt fronten du har bestilt og kjøpt en rs4 front i stedet.. den var på jo billig på den sia du viste.. og den var sinsykt fin..

jeg tru fortsatt jeg går for orginal fangere men men... den kledde bilen godt.

foresten noen som veit hvor sterk dynamonen fra tdk passatene er? har litt lyst på større dynamo.. blir messom ikke nok strøm når det ska spelles opp til dans.. men men

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Infinal

Har du godkjenningspapirer på det 60/40 mm. senkesettet ditt..??

Hvor kjøpte du det ??

Trenger nemlig det til eu godkj. serru.....

har papir ja.. kjøpte det på styling tech.no er et fk sett.. må jo stemme overens med nummerene på fjørene og papiret.

prøvde foresten å sette på et vinter hjul på ene sia foran i helga, da ble det fint.. altså da fylte hjulet helt opp hjul bua.

så i alle fall bedre ut en nå, så må nok ha noen større suler etter hvert.

noen som veit om noen side med dek over sikt, skulle vist hva jeg skulle hatt på bilen hvis jeg skulle gått for 17" ell 16" felger.

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 35i går det godt med 17". 215/40-17 går godt, men 215/45-17 subber oppi dempertårnet med det innpresset jeg har. husker ikke hvilket innpress det var, men det var litt i største laget for passat. Jeg har nå 17" med 205/40-17, og det fungerer perfekt. Ser fint ut med såpass store suler også :)

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har papir ja.. kjøpte det på styling tech.no er et fk sett.. må jo stemme overens med nummerene på fjørene og papiret.

prøvde foresten å sette på et vinter hjul på ene sia foran i helga, da ble det fint.. altså da fylte hjulet helt opp hjul bua.

så i alle fall bedre ut en nå, så må nok ha noen større suler etter hvert.

noen som veit om noen side med dek over sikt, skulle vist hva jeg skulle hatt på bilen hvis jeg skulle gått for 17" ell 16" felger.

Vemund

Klar over det ja, men du kunne vel ikke scannet det el. no og sendt det på mail..??

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over det ja, men du kunne vel ikke scannet det el. no og sendt det på mail..??

skal prøve og få gjort det, eventuelt faxa kansje? papiret ligger i alle fall i bilen..

men folkens sleng ut bilde av passatene døkkers.. jeg må få meg 17" felger ska jeg bli med i "gjengen" ser smått ut med 15" :/

Vemund

PS: er 205/40-17 ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205/40-17 er fint på min iallefall.. skal ta bilder kanskje senere i dag om jeg når det. Får vel igjen bilen fra verksted i dag.. eller, det har de vel sagt de 3 siste dagene da men. Håper den kommer igjen i dag.

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve og få gjort det, eventuelt faxa kansje? papiret ligger i alle fall i bilen..

men folkens sleng ut bilde av passatene døkkers.. jeg må få meg 17" felger ska jeg bli med i "gjengen" ser smått ut med 15" :/

Vemund

PS: er 205/40-17 ok?

...

Hadde vært fint det ja.....

205/40-17 er helt ok.

Har det på bilen min og det fyller bra ut.....

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Hadde vært fint det ja.....

205/40-17 er helt ok.

Har det på bilen min og det fyller bra ut.....

har du fax?

scannern min er litt "out of order" ser du.. hehe

står hjemme men gudene vet hvor.

kan jo eventuelt kopiere det opp å sende det til deg i posten selvsagt...

kansje e kunne finni røde papir så kunne vi fått til en bra forfalskning... hehe

Vemund

og en ting til.. når får folket komme igjen å slenge ut bilder av senka passater med suler!! må se åssen det ser ut.. lure på om e går for like felger som deg infinal, ser jo bra ut da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sende det i posten ja, kan sende adr. osv. på PM. Visst det går greit....

Felgene passer bra ja, blir sikkert bedre å med fargen din....

( Da har jeg sendt PM)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider