Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

heisann sveisan.

sosa litt rundt i dag.. sjekka hvor mye det koster for (4 hjuls) forstillings kontroll.. sku ha 750 på lhmr.. det er bra kunne få time på mandag så spørs om jeg bestiller der i morra..

videre var jeg på et høggeri og sjekka en passat 35i.. tok bjelka i fangern på den (ga 200 smackers for den) sprederne lot jeg ligge, syns ikke de er så fine at det gjør noe. store klumpete saker.

satt den nye bjelken i fangern, måtte ta av leppa og nettingen for var hos en kammerat i går og sleit 5 minutter med å komme meg ut på veien fordi det subba uansett hvordan jeg gjorde det.. til slutt måtte jeg bite i det sure eplet og bare prøve.. resultatet så jeg i dag nettingen hadde løsna fra leppa :/ så litt mere hjemme mekk på den "patenten" selv gjort er velgjort som det sies.. og skjønner ikke hvordan dere "plastikk horer" klarer dere ;) hehe

lakka foresten fram fangern i dag.. ble ikke så veldig bra for var en del riper i fangern, MEN! jeg har i alle fall lært litt åssen jeg ska gjøre dette.. så får ta bak fangern til helga og se da om jeg tru e klare fram fangern bedre...

tok og vasket bilen utvendig og innvendig og selvsagt en skikkelig støvsuging..

ska det være så ska det være :D

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen din var jo fin den. Hvilken årgang er det?? Er det GT?? Ønsker meg slike lamper på min 90 mod stasjonsvogn også.

Har 17" tommere til salgs hvis noen trenger felger skal ha meg kantfelger nå:)

mvh David

Har fått montert vite sideblinkers på min egen nå

Bilen er for tiden på verksted til oppretting og lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Harrybo

Bilen din var jo fin den. Hvilken årgang er det?? Er det GT?? Ønsker meg slike lamper på min 90 mod stasjonsvogn også.

mvh David

har du bilde av felgene? jeg er kansje interessert.

fin passat du har spazz, har alle sånne "jalla" fram lykter?

hehe håper ikke jeg får juling på no bil treff pga mine meninger nå da.. hehe

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;) du liker virkelig ikke disse lyktene du vemund ;) hehehe. kan si meg enig at de ikke er noe spes på vnlig griller - men da jeg så den grønne sedanen med badlook grill var det rimelig feeeeett!!!

synes nå dette her er tøft jeg da..!!

379715_39_full.jpg

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Harrybo

mvh David

Hei. Skulle gjerne sett bilder av felgane dine ja... kor kjøpte du/kor mykje ga du for blinklysa?

Meir generelt lurar eg på om det i det heile fins chiptrimming til B3, og om det er nokon enkel måte å bygga inn høgtalarar i framdørene på denne modellen?

-1994 VW Passat CL 92000km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe ;) du liker virkelig ikke disse lyktene du vemund ;) hehehe. kan si meg enig at de ikke er noe spes på vnlig griller - men da jeg så den grønne sedanen med badlook grill var det rimelig feeeeett!!!

synes nå dette her er tøft jeg da..!!

379715_39_full.jpg

den grønne passaten er nice, den kler jo lyktene den.. men jeg skjønner bare ikke hvorfor alle ska ha det.. syns det er mere "cleant" med orginalle lykter.. men men

hvor mye måtte du gi for dem foresten?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer VR6 leppa fra golf 3 på org. passat fanger...

Så det på noen bilder som var lagt ut her.......

så greit ut det.....

Tror jeg skal gå til innkjøp av en slik en... ;)

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke... er jo nok golf rånere her på hadeland - så bare og låne og prøve det da ;) hehe bra lav den passaten der!!! liker det når man får lagt rs2 fangeren litt nedpå ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider