Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

Jeg har 2.0 16v med chip og eff. anlegg.. vet ikke hvor mye gamp jeg har på hjula da men. Den går godt :)

Jeg skal kjøre opp i morra nå, så det blir spennende som fy :) :) passaten står uttafor og bare venter.

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by spazz

Jeg har 2.0 16v med chip og eff. anlegg.. vet ikke hvor mye gamp jeg har på hjula da men. Den går godt :)

Jeg skal kjøre opp i morra nå, så det blir spennende som fy :) :) passaten står uttafor og bare venter.

du får lykke til da :) ikke verst første bil det gitt! post noen bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta noen bilder i morra, får drasse med meg cammet da :) Er meget orginal av utseende foreløbig, men kommer nok på noe plastik til våren tenker jeg :) Plastikken kommer, og penga flyger :D

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spazz

Kan ta noen bilder i morra, får drasse med meg cammet da :) Er meget orginal av utseende foreløbig, men kommer nok på noe plastik til våren tenker jeg :) Plastikken kommer, og penga flyger :D

Ja de penga de penga :(

Har planer om senkesett jeg i førsteomgang.. sendte mail nå på justerbart hvis det blir for dyrt blir det nok 60/40 fra FK regner jeg med..

Litt lysten på RS fanger også men usikker, pengene er også et problem, fins jo flere "snertne" griller til disse passatene også det skulle jeg gjerne hatt.

er det STV ell sedan du har? hvis du har sedan er baklyktene "halv sotet"

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har stv. og helsotede baklykter.

Jeg skal kjøpe meg RS-front og hekk, sideskjørt og grill til våren forhåpentligvis. Kommer vel på rundt 12k. Mye penger, men er godt å få det på da :)

Grillen jeg skal ha er den KPU "Bad Look" grillen. Den blir kos :) får liksom rette "stuket" :D

Skal ha senkesett etterhvert også, men det får bero en liten stund til.. Får jobbe litt til først.

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min har frontskade den, så blir Rieger RS og Rieger RS grill på meg, liker de best.. blir for glatt liksom med hel badlookgrill...

hvor mye må man gi for senkesett da?? jeg har ikke sjekket ut noen priser enda... må nok koke mange pølser på shell jeg nå ja;) hehe

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vemund!

Sjekk denne fronten her da! Den var jo også veldig fin!

Den hadde gjort seg på din bil, mht fargen..

Tenkt no mere på alarmen eller?

Må vel få igang den en dag.. ?

-S

PS :

Forresten.. den der bilen her driver Merce reklame.. Hehe.. han kjører med AMG felger.. med MB stjerna i midten.. :D

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik: Joa tøff fronten der, den er litt nyere en min, men gromme saker, på den der så er det sveisa på bad look list på panseret.. skal jeg ha bad look må e kjøpe anna grill :)

Vi må få fixa alarmen en dag ja, ta bimmern og passe laten og kjøre inn på verkstedet og fixe litt så ordner det meste seg :)

Hørte på pris i dag på FK justerbart senke sett ble 8990 litt for dyrt syns jeg. selv om det senka helt ned i 75mm.. noe som hadde vært sinsykt vilt!

FK senke sett (dempere/fjører) 60/40 ell 40 rundtom kosta 4lapper.. er 60/40 jeg har lyst på.. veit noen om noen andre firmaer som e kan forhøre meg med om senkesett?

boramannen: du finn mye tøffe bilder du, den passaten var grom, ,men var det min ville jeg ikke hatt spredere i fangern syns det er stygt.. ville jeg heller hatt noen skjult i rs fangern.

[kj] er vel bare at han har tatt bort det som er bak skiltet og ordna nettning med det og resten. ser ut som han ska ha en rimelig heftig IC bak der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider