Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

God dag, CowboY!

Da er det bare å montere alarmen da.. det gjør vi til du får senkesettet...

Har du tenkt å bruke de 15" som du brukte på gamle passaten din i sommer? Eller har du tenkt å kjøpe noen nye?

Kjøpt setetrekke eller? Hvordan ble det egentlig med det inventaret? Hørtes ut som om du ikke var helt fornøyd en tid tilbake.. hehe..

Snakker vi VR6 skinnseter? Polo 6N?

Pump, pump... Pump it up!

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg sendte prisforespørsel om Defa alarm til oslobilstereo i stad, og da fikk jeg beskjed om at vist startsperren skulle være godkjent, så måtte en godkjent instalatør gjøre instalasjonen.... m hensyn til forsikringen liksom..

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

jeg sendte prisforespørsel om Defa alarm til oslobilstereo i stad, og da fikk jeg beskjed om at vist startsperren skulle være godkjent, så måtte en godkjent instalatør gjøre instalasjonen.... m hensyn til forsikringen liksom..

ska ikke ha start sperre .. det er for pyser.. men men

er jo ikke no problem og fixe det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

God dag, CowboY!

Da er det bare å montere alarmen da.. det gjør vi til du får senkesettet...

Har du tenkt å bruke de 15" som du brukte på gamle passaten din i sommer? Eller har du tenkt å kjøpe noen nye?

Kjøpt setetrekke eller? Hvordan ble det egentlig med det inventaret? Hørtes ut som om du ikke var helt fornøyd en tid tilbake.. hehe..

Snakker vi VR6 skinnseter? Polo 6N?

Pump, pump... Pump it up!

Halla Rocco mohn.. jo nå ska du høre her.

e ska bruke 15" til e får råd til noe annet.. lysten på andre felger (selv om det er tøft med noe laaavt med små felger.. )

interiøret er jo orginalt.. lysten på noe annet etter hvert.. men får se.. syns det er litt stilig med svarte sete trekk med blå stripe i midten så kunne e matchet med svarte matter i gulvet med blå ring på .. men veit ikke.. syns sete trekk er "litt" harry egentlig.. tiden vil vise.. Hadde ikke skadet med skinn interiør fra en VR6 nei.. men det er DYRT :( kosta jo 9 lapper på NBS.

PS: sete trekket fra gamle bilen.. det svarte skinn trekket ble "solgt" i helga.. en flaske absolutt Citron.. .billig billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo du!

har ett lite tips til deg.

94-96model dørtrek passer perfekt på bilen din. (d har jeg )

;) holder på å bygge en passat st 90mod som e kjøpte for 6500,-

har fått overhalt en 2l (2E) med digifant som bare mangler litt små justeringer.

sett i en 1.8 digifant topp i din det er ikke store jobben. d hjelper litt. øker fra 90 til 112hk:) (koster sirka 1500,- 2500,- komplett med ledniger og hjerne) + kn filter da får du en fin lyd oxo.

grillen din er bare å fixse på selv, er ikke så vanskelig du må bare kappe rett og sette inn gitter, d blir rått. det koster deg ikke stort heller.

ps! har masse deler til passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by conconsal

hallo du!

har ett lite tips til deg.

94-96model dørtrek passer perfekt på bilen din. (d har jeg )

;) holder på å bygge en passat st 90mod som e kjøpte for 6500,-

har fått overhalt en 2l (2E) med digifant som bare mangler litt små justeringer.

sett i en 1.8 digifant topp i din det er ikke store jobben. d hjelper litt. øker fra 90 til 112hk:) (koster sirka 1500,- 2500,- komplett med ledniger og hjerne) + kn filter da får du en fin lyd oxo.

grillen din er bare å fixse på selv, er ikke så vanskelig du må bare kappe rett og sette inn gitter, d blir rått. det koster deg ikke stort heller.

ps! har masse deler til passat

Hei!

Lite aktuelt og bytte topp da bilen min har gått 132 tusen og er som ny.. men selvsagt tøft med mere hester.

legg ut noen bilder av bilen du kjøpte da.. var rimelig :)

jeg har lyst til og ha på kn filter på min men har ikke funnet noe sett som passer enda.. mulig det blir universal filter og fixe noe selv for å få det på slangen.

usikker på om e ska ha netting grill eller lukket grill med bøser.. hva syns folket?

men ikke så vanskelig og lage netting grill selv nei.

Henger du på IRC? i så fall kunne vi godt tatt en prat en dag om deler osv.. er noe småtteri som kunne vært interessangt :)

tekNetium: den har vært i VW speed den er deilig!! mmmmm mmmmm lekker inni også!

passat lowers like that

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Hei!

Lite aktuelt og bytte topp da bilen min har gått 132 tusen og er som ny.. men selvsagt tøft med mere hester.

legg ut noen bilder av bilen du kjøpte da.. var rimelig :)

jeg har lyst til og ha på kn filter på min men har ikke funnet noe sett som passer enda.. mulig det blir universal filter og fixe noe selv for å få det på slangen.

usikker på om e ska ha netting grill eller lukket grill med bøser.. hva syns folket?

men ikke så vanskelig og lage netting grill selv nei.

Henger du på IRC? i så fall kunne vi godt tatt en prat en dag om deler osv.. er noe småtteri som kunne vært interessangt :)

tekNetium: den har vært i VW speed den er deilig!! mmmmm mmmmm lekker inni også!

passat lowers like that

skal sette ut noen bilder senere. har foresten to stk. passater den ene med 90hk og kn filter den skal selges når den andre blit ferdig.

IRK nei bruker ikke d

men treger du noe så e d bare å si ifra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider