volvo240gl_1986 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 hei! jeg lurer på om noen har forslag til meg va som feiler min fk, på tomgangen så høres det ut som om den får for mye bensin, går som en gammel båt nesten, skyter når jeg slipper gassen når jeg kjører, men den bruker ikke mere bensin en før og det er ingen feilkoder. hvert kjekkt med noen forslag om hva jeg kann se åver? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 lh2.4 har diagnose-system.. det er jo en veldig god start ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Han får jo ikke opp noen feilkoder sier han.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hoppa visst over den ene linja :P Da tipper jeg sterkt på vakum-lekkasje!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 da får jeg sjekke vakum-lekkasje i morgen da, er vell bare og gå løs med start gass det vell? eller er det noen bedre forslag til å finne ut lekkasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Har du de orginale stoff-slangene rundt omkring eller? Isåfall er det jo bare å få bytta ut de med silikon.. De ryker en gang uansett :) Ville gått for startgass.. Da merkes det lett om det skjer noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 fant feilen, pakninga mellom insugsmanifoil og topp har blåst på cyl 4. takk for hjelpa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg