sandersen Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Siden forrige tråd ble stengt uten noe som helst dokumentert grunn, ser jeg eller ikke noe grunn te og ikke starte en ny en. Ivertfall når jeg ikke fant noe i reglane som tilsa at den burde bli stengt. mitt bidrag :) MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hvor tegner man dette? I paint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Japp.. paint og laster opp med fks http://www.tinypic.com og velger den første nederste linken :) MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Dette forumet heter "Diskusjon" og dette her kan ikke kalles for så mye som en dialog engang... Jeg vil ikke se flere liknende tråder. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg