Erik Braseth Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 2stk 185/65-14 Barum Polaris 2stk 175/65-14 Continental WinterViking 1 Så godt som alle piggene sitter fortsatt i dekkene, og mønsterdybden er ca 7-8mm på alle dekkene. Selges fordi jeg må ha større dim. Dekkene befinner seg i trondheim og må hentes (kan såklart kjøre et stykke jeg også, men å sende dekk til noen hundrelapper gidder jeg ikke). erik_braseth@hotmail.com 936 13 285 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Gamle er dekkene? Mulig jeg tar dem, om du selger enda? Bor på Oppdal, så er ikke lange biten å hente. Har ikke no bilder av dem? Hard/myk gummi? glatt/"sieg" overflate(mønsteret)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Kan se om jeg finner datomerkinga i morgen, samt ta noen bilder. Hvordan de er å kjøre med på vinterføre kan jeg ikke svare på, for allerede over første fartshumpen jeg kom til oppdaga jeg at de ble litt i minste laget. Barum er jo ikke akkurat et merke man hører mye om lenger, så de er nok ikke nyeste modell :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 sant sant, hehe.. WinterViking 1 er ikke årets det heller da, men få se bilde da, så kan det hende jeg tar dem ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Bedre sent enn aldri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Ah, sant så sant. Barum Polaris dekkene så rett og slett harde, polerte og ferdige ut ! Men conti winterviking dekket(ene) så noe bedere og mykere ut :) 500,- så tar jeg dem jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Da har vi en avtale. Skal få tatt de av felgene de står på så fort som mulig, slik at det bare er å hente de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Det er bra ! Får vel bare kjøre på di polarisdekkene til jeg får tak i noe annet, bedere enn nedslitte helårsdekk :P Si fra når du har fått dem av da, helst før helga, hehe, så skal jeg se om noen vil kjøre meg innover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Da er dekk og felg separert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Så hvis jeg kommer innover i morra da etter jobb, går det bra? Send meg mob nr ditt på pm da, så kan jeg sende deg mld og avtale tid og sted i morra?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg