svein Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Bilen begynte å fjuske litt. Så begynnte den å fjuske mye. Så begynnte den å gå på 5 sylindere. Vet eg har dårlige tennplugger, så eg tenkte at detta va feilen. Tempraturen var ifølge måleren helt ok idet jeg svingte inn til siden for å se om noe var gale. Når jeg åpnet passeret ser jeg at det var tomt for kjølevann.. Jeg så ingenting til sprekker eller olje som hadde lekket ut.. Noen som har oppleved dette før? Bare lurte på om det er noe jeg burde sjekke før jeg plukker toppen i deler.. :rolleyes: Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 kan jo se om det er kommet vann i olja,hvis ikke så kan du ta den med til verksted å ta en toppakningstest feks,tar maks 5 min,kjøre bilen varm og så suger du opp damp fra kjølevannet opp i et "testapparat" . Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by svein Bilen begynte å fjuske litt. Så begynnte den å fjuske mye. Så begynnte den å gå på 5 sylindere. Vet eg har dårlige tennplugger, så eg tenkte at detta va feilen. Tempraturen var ifølge måleren helt ok idet jeg svingte inn til siden for å se om noe var gale. Når jeg åpnet passeret ser jeg at det var tomt for kjølevann.. Jeg så ingenting til sprekker eller olje som hadde lekket ut.. Noen som har oppleved dette før? Bare lurte på om det er noe jeg burde sjekke før jeg plukker toppen i deler.. :rolleyes: Sjekk om det er vann i olja Viss du er heldig er det kanskje bare en slange som har gått adundas;) ELLER så kan du bare kjøpe 323en min :D den virker:o Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg